Ga naar inhoud


(Dream 7000) Pli images Teletekst.


maja

Aanbevolen berichten

Als je al met multiboot werkt.... werk je dan met een USB stick???

 

Zo ja maak dan eens een swap file aan op die USB stick van e.g. 16 MB. Als hij daarna niet meer vastloopt is het inderdaad een geheugenprobleem geweest. De DM7000 heeft immers niet zoveel geheugen. Feitelijk is zo'n swapfile op zich al een must. Zeker als je nog vanalles (emu's etc, grote skin, picons) erbij hebt draaien.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb al eerder geschreven dat ik een swabfile van 32 MB aan heb staan. Ik gebruik ook een USB stick. Ik zelf denk dat de picons een rol spelen. De andere images die ik gebruik die hebben die problemen niet. Ik neem aan dat Pli een ander opbouw heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met flashwizard komt er soms wat mee van het image wat momenteel draait toen je PLi erop zette en ook dingen (drivers etc) van de image in de flash. En soms gaat er dan wat mis.

 

Misschien is je tuxtxt config file niet meer PLi-tuxtxt compatible waardoor tuxtxt niet goed kan opstrarten.. Of de config files voor tuxtxt zijn helemaal niet aanwezig. De plek van deze configs is /var/tuxbox/config/tuxtxt.

 

Als bijlage werkende van PLi zijn hier toegevoegd.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan niet aan die file liggen. Zou je misschien toch eens de output van "free" kunnen posten? Dat kan al zonder dat de problemen zichtbaar zijn. Later evt. nog een keertje als het probleem er wel is. Dat geeft inzicht.

Dreambox 7025, Dreambox 600, Triax 78 cm, Monoblock Astra-Hotbird

PLi-per de PLi-per de PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Citaat) Littlesat.

Misschien is je tuxtxt config file niet meer PLi-tuxtxt compatible waardoor tuxtxt niet goed kan opstrarten.. Of de config files voor tuxtxt zijn helemaal niet aanwezig. De plek van deze configs is /var/tuxbox/config/tuxtxt.

 

@Littlesat.

Dit is volgens mij de oplossing. De files waren nog wel aanwezig. Ik heb ze vervangen door de files die door jou geplaatst zijn, zoals ik al eerder gemeld heb.

Het probleem doet zich tot nu toe niet meer voor. Degene die dezelfde problemen hebben de files even vervangen met een ftp programma.

 

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ik vermoed dan ook dat Flashwizard van het image wat "draaide" deze tuxtxt config files heeft meegenomen in PLi en niet compatible zijn met de (vernieuwde) tuxtxt binnen PLi.

Als dat zo is, dan ben ik wel benieuwd naar de "verkeerde" config file, zodat ik de PLi image daarop aan kan passen. Ik betwijfel trouwens nog steeds sterk of het hier echt aan ligt. Er is nl. helemaal niets gewijzigd aan de config file binnen PLi (geloof me, ik kan het weten), hooguit dat er iets raars is de verkeerd config staat.

Dreambox 7025, Dreambox 600, Triax 78 cm, Monoblock Astra-Hotbird

PLi-per de PLi-per de PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze omgewisseld. Maar ik heb nog een stick waar waarschijnlijk de verkeerde ook opstaan. Deze heb ik nagekeken ik heb echter niets kunnen ontdekken. Hierbij de files

 

 

Ik heb echter na dat de files verwisseld zijn een nieuw probleem.

Als de box een tijd aanstaat bijv. na een paar uur? en ik wil dan zappen gaat alles extreem traag er gebeurt een tijd niets een halve minuut of zo dan schakelt de box pas.Ook als je meerdere zapopdrachten geeft.Een swapfile van 32mb is ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...