Ga naar inhoud


(Dream 7000) Pli images Teletekst.


maja

Aanbevolen berichten

Dream 7000. Ik heb problemen met de teletekst in de Pli images. Ik schrijf met opzet Pli images omdat ik dat niet alleen heb of had in Pli Jade.

Ik gebruik de X-Line skin met picons. Soms doet de teletekst het normaal. Maar het kan plotseling zijn dat alleen de onderste balk van de teletekst te voorschijn komt dus de rode groene gele en blauwe button. Dit is alleen te veranderen door een herstart. Ik vraag mij af of meerdere mensen dit hebben? Voor mij lijkt dit een bug. Ik gebruik meerdere images op de stick ook Pli. In de flash is een cvs image van Boxman. De andere images hebben dit probleem niet. Als ik de picons niet gebruik dan is het probleem niet aanwezig of in ieder geval minimaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In Jade zitten een paar kleine fixes in tuxtxt, maar die lijken geen relatie te hebben met jouw problemen. Alle PLi enigma1 images maken gebruik van exact dezelfde broncode. Dus de problemen zouden ook te zien moeten zijn op bijv. een 500 of een 7020.

 

Geen idee dus waar dit van kan komen.

Dreambox 7025, Dreambox 600, Triax 78 cm, Monoblock Astra-Hotbird

PLi-per de PLi-per de PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pli in multiboot staan. Ik heb nu teletekst-caching ingeschakeld. Misschien dat het daardoor veranderd? Gisteren kreeg ik een tijd nadat ik over gegaan was op deze instelling dat de zaptijd plotseling naar wel een minuut ging. Na een reboot ging het alles weer goed. Ik ben benieuwd of de problemen zich weer gaan voordoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Ik heb pli in multiboot staan. Ik heb nu teletekst-caching ingeschakeld. Misschien dat het daardoor veranderd?

Zoals ik al zei is dit waarschijnlijk een geheugenprobleem. Teletekst cache is een echte geheugenvreter, dus dat versterkt alleen maar mijn vermoeden.

Gebruikte je nooit eerder teletekst caching op de 7000? Dat heeft er altijd al in gezeten, dit in tegenstelling tot de PLi enigma2 images waar dit nieuw is.

Dreambox 7025, Dreambox 600, Triax 78 cm, Monoblock Astra-Hotbird

PLi-per de PLi-per de PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...