tfh Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: Littlesat De vraag van dit topic kan nu omgedraaid worden... Wie heeft de box nog niet terug??? Die van mij is sinds 10 juli weg en nog niks van gehoord. Probleem met de tuner, ik kon niet eens SD kijken, laat staan HD... Hmm, woensdag dus een 2 1/2 maands jubileum Maareh, zonder gekheid: misschien toch eens een telefoontje richting DM8000 wagen?
Gast sattaz Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: tfh Hmm, woensdag dus een 2 1/2 maands jubileum Maareh, zonder gekheid: misschien toch eens een telefoontje richting DM8000 wagen? @tfh, Je bedoelt dat Dream Multimedia in plaats van een Dreambox 800 ook een Dreambox 8000 mag retourneren? Met vriendelijke groeten sattaz
rai Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 En waar is die bootloader dan lost te downloaden?
mobieltje Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: rai En waar is die bootloader dan lost te downloaden? klik hier DM800 en DM7025 hebben dezelfde bootloader (#62) Grts
Gast pieterg Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: mobieltje DM800 en DM7025 hebben dezelfde bootloader (#62) nee hoor. En die van de 800 is ook nog eens encrypted.
tfh Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: tfh Hmm, woensdag dus een 2 1/2 maands jubileum Maareh, zonder gekheid: misschien toch eens een telefoontje richting DM8000 wagen? @tfh, Je bedoelt dat Dream Multimedia in plaats van een Dreambox 800 ook een Dreambox 8000 mag retourneren? LOL... Ik moet toch eens leren om na te lezen wat ik tik
Erik Slagter Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: tfh Hmm, woensdag dus een 2 1/2 maands jubileum Maareh, zonder gekheid: misschien toch eens een telefoontje richting DM8000 wagen? Ja, ik vond ook al dat mijn zieligheid het wint van alle hier genoemde gevallen. Ik heb geen contact met DMM, alleen met de dealer, kaart@$@$#@$%:-( DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Ron Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Dan is het met zekerheid niet alleen de schuld van Dream dat het zo lang duurt. Over kaart#%$#%@#% horen we wel vaker verhalen dat reparaties belachelijk lang duren en klanten vaak moeten betalen voor zaken die door een fabrikant gewoon onder garantie zijn gerepareerd. Ron
Dreamingbox Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Zojuist terug ontvangen, 4 september verzonden. Alleen de bootloader geupdate.
opie Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Hoi, Gisteren weer opgehaald. Dus 2 maanden weggeweest! Nu de HDD, USB weer installeren. Nu zag ik in de box een chipkaart zitten, net als een tel.kaart. Heb niet gezien dat die er al inzat. Klopt dit? gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Tonskidutch Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Origineel bericht van: opie Hoi, Nu zag ik in de box een chipkaart zitten, net als een tel.kaart. Heb niet gezien dat die er al inzat. Klopt dit? gr Opie ja dat klopt die zat er voorheen ook in. cheers Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
opie Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Oke. Dank gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Littlesat Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Dat kaartje zit erin om nep (clone) dreamboxen uit te kunnen schakelen... Zie het als een soort kopieerbeveiliging ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
opie Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Origineel bericht van: opie Hoi, Gisteren weer opgehaald. Dus 2 maanden weggeweest! Nu de HDD, USB weer installeren. gr Opie Hij staat nu een een paar uurtjes te draaien op een HD zender en het gaat perfect. Ook al wat korte opnames gemaakt met de interne HDD en werkt ook prima en de temperatuur is nu ook normaal. gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Erik Slagter Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: tfh Hmm, woensdag dus een 2 1/2 maands jubileum Maareh, zonder gekheid: misschien toch eens een telefoontje richting DM8000 wagen? Ja, ik vond ook al dat mijn zieligheid het wint van alle hier genoemde gevallen. Ik heb geen contact met DMM, alleen met de dealer, ***********:-( Ik ben ont-zieligd! Hij is terug en hij doet het, zo te zien zelfs ook de HD-zenders (niet de reden waarvoor hij terug was). Ik moet nog even bijkomen van de schok DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen