Ga naar inhoud


komt er nog een gebruikersdag ??


Gast

Aanbevolen berichten


Hoe had jij dat gedacht?<BR>Met z'n allen bij een vanderValk op de parkeerplaats onze schoteltjes opzetten terwijl de vrouwen de limonade aan het mengen zijn en de kadetjes gesmeerd worden door de kinderen.<P>Of had jij iets anders in gedachten?????<P>ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee natuurlijk niet <BR>maar 1 keer in het jaar word er ergens boven in nederland een gebruikers dag georganiseerd<BR>en daar ik vorig jaar niet ben geweest wil ik er dit jaar natoe<P>comprende !!<P>trouwens ben wel weer blij hoor dat de site weer in the air is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bobje,<P>Een paar uplinkjes??? Gelijk maar een live uitzending via ned1,2,3 en C1,2????? van de gebruikersdag?<P>Ben bang dat dit een droom is en dromen zijn bedrog.<P>Anyway er was wel iets gepland in het hoge noorden maar de MKZ gooide roet in het eten en ik weet ook niet of dat dit een gebruikersdag was. Misschien een beurs waar toevallig een heleboel hobbisten te samen komen.<P>gegroet,<P>Zeeman

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zeeman, <P>dat mkz is de oplossing, we organiseren in een mkz gebied een meeting, als freek dan in de buurt komt wordt ie meteen prefentief geruimd. <P>en weer een probleempje minder laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 10-04-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bobje,<P>Ja dat zal geen probleem zijn want ik mag aannemen dat hij minder fans heeft dan de koeien in Kootwijkerbroek. Nou hadden hier een paar van die smily's moeten staan maar dat weet ik nog steeds niet voormekaar te krijgen.<P>@Toxic[Q]<P>Dat zou heel erg welkom zijn, zo'n dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als jij een kampvuur wilt, krijg jij een kampvuur!<P>Wel zelf het hout meenemen he! laugh.gif" border="0 <P>---<P>Nogmaals die dag mag er wat mij betrefd ook komen maar we hebben wel wat mensen nodig die het willen organiseren.<P>Ik heb het zelf te druk om iets te regelen. Kan wel het wijkcentrum in Breda regelen smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat is nou leuk dat iedereen zo reageert <BR>in belgie hebben ze ook een beurs gehad <BR>kijk maar eens in de hopper guide <BR>staat het gehele verhaal in tot en met de rechtzaak en al tegen M-sat in AXEL <BR>maar ja wie er op een beurs gaat vertellen hoe je kan kr..ken <BR>en tevens alles verkoopt <BR>tja das vragen om moeilijkheden niet waar ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

God wat zeuren jullie toch!<BR>Ik heb jullie toch allang geleden allemaal in Skopje uitgenodigd voor een open dag!? smile.gif" border="0<BR>Er is nooit iemand komen opdagen, heb 241 kratten bier alleen moeten opdrinken en nu bij het horen van weer een opendag ik terug moet denken aan mijn kater smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...