Ga naar inhoud


opnames doorspoelen gaat niet goed


allez l'om

Aanbevolen berichten

Als ik een opname wil doorspoelen, gaat dat niet sneller dan met 8x, als ik sneller wil blijft het beeld stilstaan en gebeurt er niks. Dit met meerdere images getest, nl Nabilo en LT. Iemand een tip?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan ook met de cijfertoetsen verspringen, 3, 6 en 9 (15, 60 en 300 sec.) vooruit en 1, 4 en 7 achteruit. De tijden kun je ook nog aanpassen menu/instellingen/diversen en dan gevorderd.(bij pli)

 

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je misschien ook eens met een standaard / originele skin testen...

had al ergens (bij ihad-Kerni) gelezen dat enkele skins foutjes hebben of niet helemaal uitgewerkt zijn mbt commandostructuur.

 

maar wellicht moet je het ook ter referentie met een origineel image testen, dat up to date is.

 

dan lijkt mij een bugmelding gezien de vergelijking origineel<>alternatief eerst zinvol.

 

ik heb juist daarom ook eerst met BA (multiboot) een en ander zitten uitvlooien om vergelijkingen te kunnen trekken.

 

:D huh tot die kast me zaterdag met nieuwe OoZoon helemaal stierf crazy (ben nu maar effe weer op een image verder gegaan)

 

als ik een mening plaats is het off topic maar ik denk dat die mediaplayer zowiezo aan een verbetering toe is,

gezien de crashes met de images zover ik die gebruikt heb.

 

cheers

 

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vooruit en achteruit spoelen gaat bij mij alleen fout als het HDTV content is. Op het SD format gaat het prima. Zelfs op 128x voor en achteruit. Maar ben het met Tonskidutch eens, die mediaplayer kan inderdaad beter. Zelfs de Enigma 1 versie is handiger te bedienen. Misschien moeten ze toch maar eerst terugstappen naar die versie voor ze verder gaan met otwikkeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...