Ga naar inhoud


[Strong] cryptoworks wat is dat precies?


Adriw

Aanbevolen berichten

Hallo, ben lekker bezig met mijn strong 8000.Er zit sattracker 3.0 in en begin de voordelen een beetje door te krijgen.Bij menu punt 9 ben ik nu bezig met getallenreeksen.Maar ik kan cryptoworks niet vinden! Is dit mischien gelijk aan Irdeto of seca? Of kan mijn ontvanger met mijn huidige software niet aan de slag met cryptoworks? Wie kan helderheid verschaffen?

 

Groet,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Het plaatsen van decoderingsleutels (keys), bestanden (zip files, firmware enz.) waarin zich keys bevinden of het vragen naar keys of deze bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op ons board ten strengste verboden!

 

Bovenstaand een stukje uit punt 4 met betrekking tot de huis regels op Sat4all

 

De regel is duidelijk denk ik, bestanden waar key's (ook geen oude verlopen key's) in zitten zijn niet toegestaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een EMU zitten geen key's, dus dat mag.

 

Maar het randje wordt benaderd.

 

Die Strong blijft altijd maar weer een aardig studie-object.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door Smurf op mijn vingers getikt, dank daarvoor.

 

Mea culpa, heet dat geloof ik.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...