Ga naar inhoud


Humax editorproblemen


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo satfreaks

 

Ik heb een vraag over een Humax 2000 HDCI.

Ik heb Formula (ver NH1.01) op mijn computer zitten.

Ik heb een mooie settingslijst gemaakt op de Humax. Deze heb ik geupload in mijn computer, daarna bewerkt.

Toen ik klaar was teruggezet in de Humax. Dat downloaden was een flits. Gaf aan download succesfull. De ontvanger gaat dan uit en weer aan. De loopbalk van de loaderversie gaat naar rechts en geeft dan aan: Geen kanalen toegankelijk. M.a.w. geen kanalen in de ontvanger. Ik ben nu al uren van alles aan het proberen maar geen succes. Is er iemand die dit leest en dan denkt oh dat en dat doe je niet goed. Wil je het me vertellen.

 

Vriendelijke groeten

 

Geuze

 

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik meen me te herinneren, dat er hier op het forum iemand een soortgelijk probleem had.

Toen bleek er in de settinglijst ergens een "lege" programmaplaats te staan, of een programmaplaats/transponder welke onvolledig was.

 

Loop je lijst nog eens na, of je zoiets soortgelijks kunt vinden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ceesv

 

Hartelijk bedankt voor je suggesties dat het een lege regel zouden zijn.

Het is gelukt.

 

Bedankt.

 

Hans

 

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...