Ga naar inhoud


[7025S] geschikt voor gezin??


raantje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben al een tijd aan het afwegen om een dreambox 7025 te kopen. In de keuken heb ik een dm 500 en in de woonkamer een arion af 9300. Die arion heb ik toen gekozen omdat deze stabiel is en makkelijk te bedienen door de gezinsleden.

 

Dat laatste is belangrijk voor me. Hoe zit dit met de dreambox 7025. Is deze makelijk door iedereen te bedienen?? en is hij stabiel en voorspelbaar.

 

Ik wil de 7025 omdat ik intern wil sharen, de kinder dvd's op de hd van de box wil plaatsen, ip tv en downloads vanaf mijn server wil kijken en internet radio.

 

Wie kan hier wat over zeggen?

 

Groeten,

 

raantje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ome Merde
tis maar net hoe vaak je er van kan blijven qua "pielen" smile
merDe


En da's dan weer het mooie van multiboot, een standaard startende stabiele image in de flash voor de familie, en de rest op CF/USB om te ........
Wat er ook mis gaat, met een herstart kan de familie weer kijken.
En wil je een update, eerst een tijdje in de multiboot en als die stabiel is en de familie kan er mee overweg, hup naar de flash.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...