Ga naar inhoud


Sport 1 komt met 2e hoofdkanaal


Rog

Aanbevolen berichten

Ben ik het niet me je eens, als tennisliefhebber heb ik me vaak verbeten over de mededeling dat het tennis op het tweede Sport1 kanaal was te zien terwijl ze op het eerste kanaal golf uitzonden.

 

Dan wil ik dus tennis kunnen zien, vooral ook vervelend als je dezelfde kostprijs betaald als bij de kabel maar daar kreeg je bij de kabel alle subkanalen erbij.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben ik ook niet met je eens BBCi heeft wel sport maar geen live voetbal uit de premier league met alle wedstrijden zoals je die wel op de hebt krijg je op de satelliet er maar 1 wat ik nogsteeds niet vind kloppen en ook geen live ATP Masters Tennis en Geen Darts wat de laatste tijd ook veel op de subkanalen is wat golf betreft ben ik het half met je eens de grote masters zijn wel live op de BBC maar bijvoorbeeld niet de pga tour en de europeanmasters.Zorg gewoon voor een volledig sportpakket waar iedereen zijn eigen sport live kan volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Ik hoop er ook op dat CDS zo slim is om als het ff nodig is een 3e of 4e Voetbalkanaal gaat brengen en hiervoor tijdelijk o.a. een van de themakanalen (bijv van de PO waar toch een herhaalcarousel op heerst) voor die 2 of 4 uurtjes maximimaal per week ff opoffert. Maar er zijn ook weer gasten hier die dan weer mekkeren dat de themapakketen tijdelijk worden uitgezet.

Vind je dat gek? Zo'n opmerking kan alleen van een voetbalfreak komen. Als mensen geld betalen voor die themakanalen willen ze die ook kunnen ontvangen en niet ze onderbroken omdat er zo nodig gevoetbald moet worden.
Als de themakanalen gratis toegevoegd waren, OK, maar nu gaat die vlieger natuurlijk niet op. Zou een mooie boel worden bij CDS!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Ben ik ook niet met je eens BBCi heeft wel sport maar geen live voetbal uit de premier league met alle wedstrijden zoals je die wel op de hebt krijg je op de satelliet er maar 1 wat ik nogsteeds niet vind kloppen en ook geen live ATP Masters Tennis en Geen Darts wat de laatste tijd ook veel op de subkanalen is wat golf betreft ben ik het half met je eens de grote masters zijn wel live op de BBC maar bijvoorbeeld niet de pga tour en de europeanmasters.Zorg gewoon voor een volledig sportpakket waar iedereen zijn eigen sport live kan volgen.


Het gaat mij erom dat als CDS wilt concurreren met de kabel ze wel ervoor moet zorgen dat het zenderpakket enigszins overeenkomt en daar gaat het mis met CDS. Men verkoopt het met slogans als wij bieden Sport1 en Eredivisie Live terwijl beide uitgeklede zenders zijn bij CDS, en iedereen trapt erin, velen weten niet beter.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Digiviewer
Origineel bericht van: Rog
Canal Digitaal Satelliet zal Sport1.2 niet aanbieden, wegens de relatief hoge kosten voor satellietuitzendingen. Sport1 Extra blijft op de kabel met zes kanalen actief indien er meer sportwedstrijden tegelijk worden uitgezonden.


Hoe weet je dit?
Canal Digitaal is nu ook zo aan het kloten door Eredivisie op 2 satellieten te zetten wat niet handig is voor de meeste klanten. Misschien doen ze dit wel om ruimte te maken voor Sport1 2.

Canal Digitaal moet ook wel meedoen want ze lopen al ver achter met Sport1 op de kabel heb je nu al 8 kanalen met Sport1. Je krijgt zo de zelfde situatie als met de Eredivisie ook hier heb je op de kabel straks zoals het nu lijkt meer keus en kun je wel alles zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Door al die geklooi van CDS haak ik af, ik ga over op settop en haal ga eredivisie kijken via KPN iptv, is nog goedkoper ook!

 

Alleen heeft KPN weer geen sport1 in het pakket maar eerlijk gezegd keek er al niet veel meer naar, vooral niet omdat ze Spaans voetbal meer hebben.

 

En dan is 19 euro toch veel geld als je eigenlijk bijna niet meer kijkt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast The Fiberguy

Die combi die CDS momenteel aanbiedt aan oud TELE 2 abbonnees's. (ECV Live en Sport1 voor 19,95) is mogelijk toch een opmaat naar een sportpakket.

Er moet iets achter die verdeling over twee satellieten zitten. Ik las laatst dat er een aantal zenders (4 geloof ik)uit het themapakket gaan stoppen, zou me daarom niet verbazen als ECV1 binnen nu en 2 maanden ook naar Astra3 gaat. Men kan hetzelfde doen met Sport1, als men de combi tussen Film1 en Sport1 losknipt. Bovendien wil men het HD aanbod opkrikken (EurosportHD...).

Over spaans voetbal op Sport1 heb ik tot nu toe niets gehoord, behalve dat de wedstrijd om de Spaanse Supercup wordt uitgezonden, maar ja de Nederlandse variant wordt in Nederland door SBS6 uitgezonden, dus dat zegt niets over de reguliere competitie (helaas!!!). frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

in belgie wordt het spaanse voetbal doorgegeven door prime sport,

de vergelijking van sport 1 in nederland,

enig verschil is dat prime van telenet is (kabelmaatschappij) en film1-sport1 van niet dezelfde tak is als in belgie.

prime was vroeger (tot 3 jaar geleden) van canal+.

miss dat het er wel nog komt binnenkort.

wie weet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Fiberguy

Over spaans voetbal op Sport1 heb ik tot nu toe niets gehoord, behalve dat de wedstrijd om de Spaanse Supercup wordt uitgezonden, maar ja de Nederlandse variant wordt in Nederland door SBS6 uitgezonden, dus dat zegt niets over de reguliere competitie (helaas!!!). frown


Lees dit eens.

Bron: Satelite Magazine
Datum: 22 augustus 2008

Spaans voetbal weer te zien via Sport1

Zo goed als zeker is Spaans voetbal vanaf de start van het komend voetbalseizoen weer te zien via de sportzender Sport1. Chellomedia, eigenaar van Sport1, is op dit moment in gesprek hierover met de rechthebbenden. Deze gesprekken verlopen goed en zijn in een vergevorderd stadium terecht gekomen. Als voorloper op een definitieve distributieovereenkomst zal Sport1 in ieder geval vanaf komend weekeinde al live wedstrijden van het Spaanse voetbal uitzenden.

Aanstaande zondag is de returnwedstrijd van de Spaanse Supercup tussen Real Madrid en Valencia te zien via Sport1. De eerste wedstrijd eindigde in Valencia in 3-2 voor de thuisclub. Een week daarna zal in ieder geval de eerste speelronde van La Liga, zoals de Primera Division van dit jaar genoemd wordt, via Sport1 te zien zijn. Zowel live als in samenvatting. Sport 1 hoopt daarna voor de tweede speelronde, die in Spanje gepland is in het weekeinde van 13 en 14 september, definitief wit rook uit de schoorsteen te laten komen. “Sport1 is in ver gevorderd gesprekken met de rechtenhouders en streeft er naar alles voor het beging van de Spaanse competitie - op 30 augustus - rond te hebben. Door de onduidelijkheid binnen Spanje over de uitzendrechten, zou dat nog iets later kunnen zijn. In ieder geval zullen we wanneer wij hier duidelijkheid over hebben (naar verwachting voor de tweede speelronde op 13/14 september), verdere informatie naar buiten brengen.” aldus woordvoerder Bert Holtkamp van Chellomedia.

Na de komst van Eredivisie Live, het eigen voetbalkanaal van de ECV in samenwerking met Endemol, is het Nederlands voetbal niet meer te zien via Sport1. Deze heeft echter wel live verslagen en samenvattingen van de belangrijkste Europese voetbalcompetities als goed alternatief voor de voetballiefhebber achter de hand. “Sport1 streeft er naar om zowel de live-beelden, samenvattingen als de hoogtepunten van de belangrijkste competities in Europa - met daarin de beste Nederlandse voetballers - aan haar abonnees te bieden. Zoals bijvoorbeeld Premier League, Serie A, Bundesliga, maar ook de Spaanse voetbalcompetitie La Liga.” laat Holtkamp weten.
Omdat voor de echte voetballiefhebber zowel Eredivisie Live als Sport1 niet aan het te ontvangen zenderaanbod mag ontbreken hebben diverse aanbieders een voordelig combinatie abonnement van Eredivisie Live en Sport1 geïntroduceerd. Ook satelliettelevisieaanbieder CanalDigitaal heeft diverse mogelijkheden om de abonnee zowel naar Eredivisie Live als Sport1 te laten kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Nee,

Die schijnt niet bij CDS te zien te zijn. Alleen de kabel.


Precies, en dus weer een manco in het aanbod, doe het goed of doe het niet.

Ik refereer maar weer eens naar de gemiste kans met betrekking tot de eredivisie kanalen, CDS had makkelijk drie of vier kanalen vrij kunnen maken maar doet dat dus gewoon weer niet.

Ik ben inmiddels overgestapt op IPTV voor het voetbal.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...