Ga naar inhoud


Sport 1 komt met 2e hoofdkanaal


Rog

Aanbevolen berichten

Het zou leuk zijn als sport 1.2 ook op de sat komt, maar ik denk dat chellomedia dat niet zal toestaan.

Als je kijkt naar het film 1.3 verhaal, wat dat voor een probleem werd om deze op de sat te krijgen, zelfs de rechter moest er aan te pas komen omdat chellomedia niet wilde meewerken.

en dan hebben ze het nog zover gekregen dat het alleen 's avonds en 's nachts uitgezonden mag worden en niet 24 uur.

Upc en hun kabel vriendjes(ziggo, delta enz) verkopen liever digitale kabel abonnementen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Mister HaCk
Het zou leuk zijn als sport 1.2 ook op de sat komt, maar ik denk dat chellomedia dat niet zal toestaan.
Als je kijkt naar het film 1.3 verhaal, wat dat voor een probleem werd om deze op de sat te krijgen, zelfs de rechter moest er aan te pas komen omdat chellomedia niet wilde meewerken.


CDS heeft toendertijd gelijk gekregen, ik kan me dus niet voorstellen dat Chellomedia wederom voor een rechtszaak op wil draaien.
Aangezien Chellomedia haar kanalen tegen betaling ter beschikking stelt aan derden (UPC, Ziggo etc.), mag men niet zomaar een partij als CDS weigeren. Dat zou discriminatie zijn, wat verboden is in NL.

Dat Sport1.2 niet doorgegeven wordt door CDS, zal dus wel andere redenen hebben. Net als Eredivisie 3+4, dat is ook CDS's eigen keus om dat niet door te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige HD zenders die ik tussen CDS en de kabel kan vergelijken, zijn NGC HD, Discovery HD en Voom HD.

 

Via CDS ziet het er prima uit, maar ik ben toch geneigd te zeggen dat het via de kabel net een tikkie mooier is.

 

Misschien kan Apple740 hier ook zijn - overigens al meer gegeven - mening geven? Hij heeft ook CDS, UPC en HD.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
De enige HD zenders die ik tussen CDS en de kabel kan vergelijken, zijn NGC HD, Discovery HD en Voom HD.

Via CDS ziet het er prima uit, maar ik ben toch geneigd te zeggen dat het via de kabel net een tikkie mooier is.


Discovery-HD vind ik een uitzondering op jouw bevindingen, via CDS vind ik deze een tikkie mooier. Al met al stuivertje wisselen dus
in mijn geval.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die dachten a.s zaterdag de opening van het spaans voetbal te kunnen zien op het hoofdkanaal van sport1 op de satelliet die moet ik helaas uit hun droom helpen.

 

Sport1.4

21:55:

Primera Division LIVE!

Verslag van de wedstrijd tussen Valencia - Mallorca

 

Voor de zondag daarin tegen staan er wel 2 wedstrijden gepland voorlopig op het hoofdkanaal van sport 1 en wel 19:00 en 21:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Voor de mensen die dachten a.s zaterdag de opening van het spaans voetbal te kunnen zien op het hoofdkanaal van sport1 op de satelliet die moet ik helaas uit hun droom helpen.

Sport1.4
21:55:
Primera Division LIVE!
Verslag van de wedstrijd tussen Valencia - Mallorca

Voor de zondag daarin tegen staan er wel 2 wedstrijden gepland voorlopig op het hoofdkanaal van sport 1 en wel 19:00 en 21:00



O man, maak me nou nog niet kwaaier dan ik al ben! madmadmad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

O man, maak me nou nog niet kwaaier dan ik al ben! madmadmad

 

Hoezo satellietkijkertje pesten van sport1 het is ons niet gegund het is te hopen dat ze wakker gaan worden bij Canal digitaal en het 2e hoofdkanaal gaan doorgeven des te groter de kans dat we meer kunnen gaan zien alleen ben ik bang dat ze spanje dan nog op sport 1 extra gaan zetten.

 

Nog mooier zou dus zijn sport 1 extra om tot een volwaardig sportpakket te komen.

 

Al zie ik dat er zeker niet van komen want ik ben bang dat we nog meer spaanse wedstrijden gaan missen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je misschien best vinden maar de satellietkijker heeft die keuze niet voor wat anders je zal zelf ook nog weleens een teleurstelling mee moeten maken van een wedstrijd die jij wil zien of vind jij dat we genoeg aanbod van sport 1 hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het in een ander topic (dat van Eredivisie Live) al eens gezegd: als Vlaming zou ik blij zijn moest ik de kans hebben om via de schotel naar zowel onze nationale competitie als buitenlandse competities te kijken, zelfs in een afgeslankt aanbod. Hier gaat dat niet eens, hier moet je respectievelijk naar IPTV en de kabel om dat te kunnen kijken.

 

Dus ja, ik vind dat het aanbod wel ok is. Alles kan natuurlijk beter maar het is zowiezo beter dan helemaal niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Is het jullie misschien ook opgevallen dat op het sport 1 hoofdkanaal geen enkele herhaling meer te zien is van de championsleague groeps wedstrijden we konden ze al niet eens live zien allemaal en nu zelf niet eens integraal omdat ze nodig vinden om het op sport 1.2 uit te zenden de herhalingen dat noem ik nou dubbel gepakt satelliet kijkerje pesten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Is het jullie misschien ook opgevallen dat op het sport 1 hoofdkanaal geen enkele herhaling meer te zien is van de championsleague groeps wedstrijden we konden ze al niet eens live zien allemaal en nu zelf niet eens integraal omdat ze nodig vinden om het op sport 1.2 uit te zenden de herhalingen dat noem ik nou dubbel gepakt satelliet kijkerje pesten.


Uiteindelijk is het toch echt CDS die er voor kiest om slechts één kanaal door te geven, en niemand anders.
Dus als je je gepest voelt, moet je bij CDS klagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...