Ga naar inhoud


bediening volgende pagina knop in sat4all forum


fredzetee

Aanbevolen berichten

als ik eens in de zoveel tijd eens door de onderwerpen heen scroll moet ik altijd pielen op de touchpad van de laptop met het volgende knopje bij de pagina's. Ik bedoel het ">" knopje zie hieronder:

1234>laatste.

Waarom is het laatste knopje zo groot terwijl je dat nooit (of zelden gebruikt) en het volgende knopje zo klein? kunnen we het niet zo maken :

1234 next >>

waarbij >> dan laatste is?

 

Geen ramp natuurlijk , lijkt me alleen handiger

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 maanden later...
Origineel bericht van: Ome Merde
aan ubb wordt geen tijd meer gespendeert i.v.m switch naar andere boardsoftware zodra deze klaar is (en dat is het nog niet smile ).



merDe


Nu hebben we de nieuwe uitvoering zit ik nog steeds met die kleine knop voor volgende en grote knop voor laatste. Met name als ik thuis op de bank zit met mijn laptop en met zo'n mousepad zit te werken wil dat nog wel eens lastig zijn. wellicht toch de moeite om het in te voeren of ben ik weer eens de enige die ergens last van heeft?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fredzetee
als ik eens in de zoveel tijd eens door de onderwerpen heen scroll moet ik altijd pielen op de touchpad van de laptop met het volgende knopje bij de pagina's. Ik bedoel het ">" knopje zie hieronder:
1234>laatste.
Waarom is het laatste knopje zo groot terwijl je dat nooit (of zelden gebruikt) en het volgende knopje zo klein? kunnen we het niet zo maken :
1234 next >>
waarbij >> dan laatste is?

Geen ramp natuurlijk , lijkt me alleen handiger



Zou het niet makkelijker zijn als je een muis op je laptop aansluit?
Als je op reis bent kan het wel eens makkelijk zijn zo'n touchpad, maar verder zijn het ondingen.
Ik heb een exemplaar met een mini zendertje van €65,-, maar je koopt er al een voor pak weg 5 euro, dus dat kan het probleem niet wezen lijkt mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Theo50
Origineel bericht van: fredzetee
als ik eens in de zoveel tijd eens door de onderwerpen heen scroll moet ik altijd pielen op de touchpad van de laptop met het volgende knopje bij de pagina's. Ik bedoel het ">" knopje zie hieronder:
1234>laatste.
Waarom is het laatste knopje zo groot terwijl je dat nooit (of zelden gebruikt) en het volgende knopje zo klein? kunnen we het niet zo maken :
1234 next >>
waarbij >> dan laatste is?

Geen ramp natuurlijk , lijkt me alleen handiger



Zou het niet makkelijker zijn als je een muis op je laptop aansluit?
Als je op reis bent kan het wel eens makkelijk zijn zo'n touchpad, maar verder zijn het ondingen.
Ik heb een exemplaar met een mini zendertje van €65,-, maar je koopt er al een voor pak weg 5 euro, dus dat kan het probleem niet wezen lijkt mij.


Wel als je er thuis mee op de bank zit crazy

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...