kazbek007 Geplaatst: 16 augustus 2008 Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Hoi, Na een wel verdiende vakantie zet ik mijn DM7000 aan en draai een paar keer naar 13,0 oost en 28,2 oost. Dit ging enkele malen goed en inmiddels kan ik wel naar alle satelieten draaien met mijn stab100, maar deze blijft vervolgens niet stil staan op de desbetreffende sat. Ik gebruik overigens PLi jade. Iemand een suggestie om dit op te lossen? Groet, Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 16 augustus 2008 Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Doe eens eens een flash erase. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kazbek007 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Zojuist gedaan, ook een ander image erin mocht nog niet baten. Nu hangt de box aan de PC en ga ik hem serieel flashen. - eerst met een lege flash erin - hierna een de Pli jade erin Als dit nog niet helpt, dan denk ik bijna dat de moter toch zijn beste tijd heeft gehad, ondanks dat hij nog wel draait. Ik houd jullie op de hoogte. Groet, Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satfreaked Geplaatst: 16 augustus 2008 Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik heb het ook 2 keer gehad en dacht nu is het de TIJD voor een andere motor.Maar ineens deed hij het weer. Loop alles eens na of haal alles eens los kabels etc. En dan weer proberen, en ik hoop dat je succes hebt. Satfreaked. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kazbek007 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Het geheel opnieuw geinstalleerd (serieel) mocht nog niet baten. Als ik alle settings (die ik voorheen ook had staan) voor de motor goed zet en ik vervolgens als eerste een paar transponders van de Astra 19,2 scan, dan zie ik de schotel draaien en vervolgens op de Astra komen (met lock) en vervolgens vrolijk weer verder draaien. Ik ben toch al een poosje bezig met de hobby, maar dit slaat toch werkelijk alles. Ga toch maar eens bij de kabels en de schotel kijken. Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaher Geplaatst: 17 augustus 2008 Delen Geplaatst: 17 augustus 2008 vreemd ,Ik heb exact hetselfde na het flashen van pli jade. van alles gedaan maar niets helpt. nu ben Ik terug naar pli lolite en mijn stab100 werkt weer uitstekend. dreambox 7000 triax 88CM met een MTI High line serie 0.2 dB AP8-T2NRC en Stab hh 100 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kazbek007 Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2008 hmm...vreemd. Ik heb er gisteren ook even gemeni in gehad, maar had het zelfde rsultaat. De rotor blijft draaien en stop op geen enkele sat. Ik heb (bij gebrek aan beter) de rotor en al maar rechtstreeks op 19,2 "vast" gezet, zodat we tenminste toch nog iets kunnen kijken. Ga de komende week wel eens kijken voor een passende oplossing (28,2/23,5/19,2/16.0/13,0/4,8/E en 0,8/1W). Het is wel naar vervelend als je nu maar naar 1 sat kan kijken, maar ja beter dan niets. Groet, Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen