Ga naar inhoud


[DM7025] Hoe een Flashing upgrade gemini 3.30 naar 3.70


Gast beekware

Aanbevolen berichten

Na lang zoeken toch maar een post. Misschien wel een domme vraag maar ja.

 

DM7025+ in bezit met de cable tunners, barry allen geinstalled, gemini in de fash. Nu heb ik via ba het laatste image van LT erop gezet op te testen. Nu blijkt tot mijn grote vreugde dat deze direct vob file kan afspelen.

 

Nu dacht ik laat ik het Gemini image 3.30 maar eens updaten naar 3.70. Misschien dat dit help, nu kan ik dit echter niet vinden hoe ik dit allemaal moet doen zonder de huidige instellingen/config te verliezen. Iemand enige idee?

 

Al vast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt gelijk, maar ik ging ervan uit dat Beekware bekend is met B.A. omdat hij deze al in gebruik heeft. Maar het kan dus zo;

Maak een backup van de settings en instellingen in Spelletjes en aplikatie met Backup plugin.

Installeer de nieuwe firmware met B.A. en sla de Wizzard over.

Ga dan in de nieuwe image weer naar Spelletjes en apl. en installeer de settings back up die je daarvoor gemaakt hebt.

 

Je kan zo bekijken of de nieuwe versie image je bevalt en er in rotzooien wat je wilt. Je kan zo met je 2 gb. flashcard vele images erop hebben en uitproberen. Bevalt het niet, kan je altijd weer terug naar de vorige versie.

 

 

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...