Ga naar inhoud


Schema 1schotel en 4 recievers


Pivadebo

Aanbevolen berichten

Wie kan mij een een schema helpen voor aansluiting van een draaibare schotel aan DM 7025(dualtuner), Kathrein UFS 910, Maxplus HTS 2100s+ en een Skystar 2 pc kaart. Ik gebruik de DM en Kati voor het TV kijken en opnemen (voornamelijk op 13,19 en 23E). De maxplus en skystar voor feedhunten op alle satelieten waar feeds op kunnen zitten. Of moet ik er een 2e schotel bijplaatsen bijv. Multytenne of iets dergelijks?

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je ze niet allemaal tegelijk gebruiken wilt: gewoon doorlussen. Wil je meer tegelijk: hetzelfde, maar dan bepaalt de eerste in de rij de polarisatie. Met 3 maxxen in serie kan ik met elk van 3 draaien als ik de voorgangers in de rij maar uitzet, als er meer aan staan regelt de eerste ook de draaiing.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twin LNB met 2 kabels, 1 naar elke tuner. De ene tuner bepaalt dan het draaiwerk naar de sats, de andere volgt passief, maar kan nu alle zenders op die zelfde sat pakken. Voor 3 of 4 tuners kun je een quatro LNB nemen met 3 of 4 kabels. Verder zelfde principe.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitleg, maar ik wil graag dat beide receivers de rotor kunnen besturen. Je eerdere beschrijving maakt dat mogelijk. Weet alleen niet of dat lukt met een DM800, omdat die praktisch gezien altijd aan staan (tenzij je een paar minuten de tijd wilt nemen om te starten - en dat is niet zo'n aantrekkelijk scenario). We zullen het gauw weten, want het weekend verwacht ik mijn tweede dm800 en zal het dan zeker testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...