Ga naar inhoud


Actuele zendeerlijst Topfield 7710 PVR


Aanbevolen berichten

Hoi,

Al een tijdje op dit forum aan het zoeken naar een actuele zenderlijst voor mijn TF 7710 PVR.

Heb een jaar geleden op dit forum wel een aantal zenderlijsten gevonden, maar kan ze nu niet meer vinden....................

Wil de nieuwe firmware installeren en als het even kan ook een nieuwe zenderlijst.

Wie kan mij op weg helpen?

 

Alvast dank

 

Bart Bouwmeester

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Bart,

 

Zelf zit ik met dezelfde vraag. Op zich is een gedateerde lijst niet zo'n probleem, omdat ik dan tenminste een redelijk uitgangspunt heb om hem weer actueel te gaan maken. Nu heb ik nagenoeg helemaal niks... Alleen kan ik zelfs geen oude lijst vinden. Kun je mij vertellen (desnoods via PM) waar ik die kan vinden?

 

Bvd,

Q

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas wel een mooie USB poort aan boord, maar daar kun je niet mee voeden of downen. Ik kan daar geen zenderlijsten op toedienen toch? Beetje jammer. Nu moet je gewoon toch weer tien jaar terug in de tijd en een snoer uitrollen. Evenals de LAN poort. Ik heb bovenop die TF7710 een Wii staan en die knalt zo mijn draadloze modem in. Verder erg blij. En een beetje off-topic inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Helaas wel een mooie USB poort aan boord, maar daar kun je niet mee voeden of downen. Ik kan daar geen zenderlijsten op toedienen toch? Beetje jammer. Nu moet je gewoon toch weer tien jaar terug in de tijd en een snoer uitrollen. Evenals de LAN poort. Ik heb bovenop die TF7710 een Wii staan en die knalt zo mijn draadloze modem in. Verder erg blij. En een beetje off-topic inderdaad.

Wii er bovenop? Misschien wat meer lezen en minder kwaken. Die Wii is al vrij warm in standby. Op bladzijde 10 van de manual staat de Topfield niet in de buurt van warmte uitstralende dingen te zetten. Verder staat er dat je er niets bovenop mag plaatsen. Op mijn Topfield zit bovenop ook nog eens een sticker waarop dit uitdrukkelijk wordt aangegeven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Wii er bovenop. Rechtsachter op de receiver is het redelijk koel. Hij staat dan ook helemaal op de rand. Bobendien geeft de Wii geen warmte af, er zit een behuizing onder.. En die sticker zit precies boven de plek waar je Cam zit. Vandaar meneer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb je mijn settinglijst (update van 10/9/2008) voor een Topfield TF-7710 HDPVR

 

Lijst is voor Astra 1,2,3 en Hotbird

 

Data_Set_20080910.zip

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...