Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] Lan


tukker01

Aanbevolen berichten

Hallo, Mensen ik ben sinds kort de trotse eigenaar van TF7710PVR.

Leuke ontvanger werkt op zich goed maar vind dat er voor een dergelijk prijzige ontvanger nog wel een aantal onderdelen missen.

Bv: de LAN functie snap niet waarom dat ze deze er op hebben gebouwd.

Het is niet mogelijk om file transfer te gebruiken ja uploaden naar je ontvanger via webinterface maar data er af halen ja dat kan helaas niet via de LAN functie dit vind ik echt een gebrek.

En ze hadden er minmaal wel een usb poort kunnen opzetten voor het gebruik van vega serieel heeft tegenwoordig toch geen mens meer moest dus ook nog een converter aanschaffen.

Hopelijk komt er in een nieuwe firmware nog een ftp functie die beide gemiste functies toevoegt.

Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: tukker01
Origineel bericht van: OebeleUitMarum
Hallo Tukker,

Gefeliciteerd!
ik kan wel bestanden downloaden via webinterface (heb je wel firmware van Jul31 nodig).

Groeten,

Oebele

En waar kan ik deze firmware downloaden niet van topfield site?

http://www.i-topfield.com Daar staat-ie op de voorpagina (wel ff de goede decoderversie pakken).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Origineel bericht van: tukker01
Origineel bericht van: OebeleUitMarum
Hallo Tukker,

Gefeliciteerd!
ik kan wel bestanden downloaden via webinterface (heb je wel firmware van Jul31 nodig).

Groeten,

Oebele

En waar kan ik deze firmware downloaden niet van topfield site?

http://www.i-topfield.com Daar staat-ie op de voorpagina (wel ff de goede decoderversie pakken).

Ik zou wel gek zijn maar ik zie hem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

Zodat niemand zich op het hoofd hoeft te krabben:

De TF7700HDPVR en de 7710 zijn identiek, afgezien van de firmware: de TF7710 heeft USALS én Diseqc 1.3, de 7700 (Duitse versie 23231) heeft alleen USALS.

Vroeger leerde de ervaring dat het beter was geen XX10 versie te kopen, omdat er minder vaak upgrades verschenen, nu maakt dat "dus" niet meer uit, ook al omdat de HDPVR FW frequentie wel erg laag geworden...

ALLE firmwares zijn echter simpel te patchen met dit legale en vrij te gebruiken programmaatje: Vegapack.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...