Ga naar inhoud


CCcam onder Windows (emubox beta)


tfh

Aanbevolen berichten

Ik heb aan het programma nog niet veel verder gedaan, maar ik heb al test code die het mogelijk maakt om meerdere kanalen gelijktijdig te decoderen (multi stream/tuner). Dit tot een maximaal aantal van 8 kanalen (enigma limiet, denk dat 90% van de mensen al genoeg hebben met 3 smile ).

 

Voor het probleem met die glib versie zou ik aanraden eens andLinux te proberen. Dit is op basis van coLinux (Linux dat direct werkt op Windows zonder emulator). Ik had het Linux gedeelte gecompiled met een redelijke nieuwe versie van de gnu c/c++ bibliotheken, andLinux bevat deze nieuwere versie. Misschien compile ik de volgende release met een oudere versie om problemen als dit te vermijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Inmiddels een nieuwe versie uit, 0.2.

Werkt prima, ik heb één keer een 100% CPU op mijn server gehad, maar dat hing mogelijk samen met het gebruik van CCcam 2.011 ipv 2.09. Draai nu prima op 2.09, maar ben nog wel aan het evalueren.

 

Een paar tips:

- Installeer MS Visual C++ 2008 SP1 redistributable , anders loopt je windows deel niet (plugin wordt niet zichtbaar in je applicatie, heeft me een uur gekost crazy )

- Ik draai als server Ubuntu Server 8.04 LTS onder VMWare Server. Deze installeert zonder een hoop grafische crap. Bestanden even FTP'en...

- Ik ben mijn CCcam.prio nog aan het tunen om alle crap te ignoren.

- De meningen verschillen of versie 0.1-fixed niet beter was (kan maar één stream aan)

- Uhhh, schiet me verder even niets te binnen, maar vragen zijn welkom.

 

Erik.

emubox 0.2 beta.zip

Lekker klooien met mijn 7025, TDT4U, HD (DVB C/S2) HTPC met DVBViewer Recording Service (!!!), DM500 en dbox II

 

*** Assumption is the mother of all f*ckups !!! ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo, best deze fix gebruiken met de 0.2 build. Er zaten nog een twee tal grote fouten in... hier.. Deze build heeft GEEN runtime nodig, veel mensen installeren de runtime niet en kregen het niet aan de praat.

 

Volgende maand zal normaal een nieuwe versie volgen, hopelijk zijn dan de problemen met sommige channels opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal mooi zijn laugh

 

ik wil nl van Gbox af en op naar CCcam laugh

 

alleen vanaf een windows client ( progdvb,dvbdream,mediaportal etc :+ ) is het nogal lastig om met een cccam server te verbinden frown

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeee, danku zeer _Silencer !

 

Ging na een Vista eraf XP weer erop aktie weer naar mijn oude post terug om de VCC distributie op te zoeken, zag ik dat het niet meer nodig was !

 

Nogmaals dank, goed werk !

 

Zork.

Lekker klooien met mijn 7025, TDT4U, HD (DVB C/S2) HTPC met DVBViewer Recording Service (!!!), DM500 en dbox II

 

*** Assumption is the mother of all f*ckups !!! ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Is het mogelijk om het linux gedeelte in mijn ch3snas te draaien?

(ch3snas is een (linux)nas van conceptronic.)

op de usb poort van de ch3snas bijvoorbeeld een smargo te hangen.

mijn ch3snas staat altijd aan vandaar.

Er zit een ARM processor in en je kun er debian op draaien.

hoeveel processorkracht/geheugen heb je nodig om cccam te draaien?

 

Ik ben me eigenlijk vanaf vandaag pas aan het inlezen in het hele cardsharing verhaal, dus mischien stel ik wel rare vragen of aan de verkeerde mensen, hiervoor alvast mijn excusses.

 

gr, Frank

 

 

GigaBlue QUAD plus 4XS2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: the_knarf
Hallo,

Ik ben me eigenlijk vanaf vandaag pas aan het inlezen in het hele cardsharing verhaal, dus mischien stel ik wel rare vragen of aan de verkeerde mensen, hiervoor alvast mijn excusses.

gr, Frank



Ja inderdaad.
als je de regels gelezen hebt stel je geen nieuwe vragen in een bericht vooral als het kant nog wal raakt (binnen dat bericht)

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pietjebel10
Is het mogelijk om de CCCam ook op de dreambox te draaien??
Nu share ik mijn Skystar kaarten via Newcs

Gaarne jullie advies


CCcam is voor de dreambox gemaakt.

dus waarom kijk je niet eens bij de andere subfora
waar men, dreamboxers, bijna enkel nog CCcam adviseert?

chiao

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...