Ga naar inhoud


Opstart kanaal wordt niet gevonden -> Box Hangt


MySat

Aanbevolen berichten

Op het moment dat ik mijn box start (Iolite) gaat ie op zoek naar een niet bestaande zender en krijg ik 2 keer een foutmelding. Daarna reageert de AB niet meer. Via het web interface kan ik wel switchen echter ik blijf het logo houden op de TV.

 

Wat is de makkelijkste weg om van dit probleem af te komen (hoeft eigenlijk alleen maar naar NL1 te kunnen schakelen of BBC1. Kan ik dit via 'n Telnet sessie regelen ?

 

Bvd

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Wat is de makkelijkste weg om van dit probleem af te komen (hoeft eigenlijk alleen maar naar NL1 te kunnen schakelen of BBC1.

Volgens mij, moet je van je probleem af zijn, als je de box op bijv NED1 zet. Als je beeld hebt, dan de box een keer herstarten (of liever met de AB, via het menu uit zetten en na enkele tellen weer opstarten.) Hij gaat dan (als het goed is) naar de laatst bekeken zender.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost door nieuwe image te flashen (Mda Henksat) en ook heel belangrijk: Kabel van Display/IR-ontv/Aan&Uit switch beter bevestigd (deze was omhoog gekomen bij de installatie van de HDD). Misschien dat andere ook tegen dit probleem aanlopen, vandaar hier even deze informatie

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...