Ga naar inhoud


Pas op voor +88213213340 of +88213213341


Gast Ballspeed

Aanbevolen berichten

Let op al enige tijd zwelf er een organisatie rond die jou telefoneert en wanneer je opneemt hangt deze op. Uit nieuwsgierigheid bel je dan terug deze neemt niet op maar het kost jou wel even €3.65 dus pas op reageer niet op deze nummers

+88213213340 of +88213213341

 

zoek dit nummer maar eens via google en je ziet wat een ellende dit bij sommige mensen heeft gebracht +88213213340

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Meer ellende dan die 3,65 kan het bij een normaal persoon niet gekost hebben.

Iemand die daarna zelf 80 x gaat terug bellen is zelf ook niet goed bij zijn hoofd.

Beetje dom ook om zomaar een internationaal nummer terug te gaan bellen. Dan weet je toch dat het het goed geld gaat kosten.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

+88 En 'anoniem' of

'onbekend' worden niet opgenomen bij mij. Laatst had ik zo'n computerwijsneus die lekker ging ontkennen dat hij niet via internet belde... Was een bekende waar ik een telefoontje van verwachtte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen satelliettelefoons, de mobiele providers weten het de laatste tijd ook wel. Dus het is meer uitkijken geblazen.

Simpelste toestelletje prepaid, zoveel mogelijk uit, zekers in buitenland (lastig als je in zuid-limburg zit) Voor je het weet vangen ze 75 euro van je. Kat of Hond bijt even hard. En geen belspelletjes. Zorg voor nummerherkenning en dan nog kan iemand zijn telefoon handig doorzetten dat het voor jou duur wordt.

Dus nee toch maar niet naar eiland in Polynesie terugbellen. Al op mijn antwoordapparaat gezien. En wel leuk is dat je goed voor 2ct/min naar buitenland kan bellen als je shopt. Dus geen digibox van KPN of zo pakken waarbij dit geblokkeerd is. Lekker analoog blijven tot de laatste dag. En die TV zie ik beter via mijn schotels......

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn dus maatschappijen die satelietcapaciteit over hebben (daluren)en die verkopen aan afnemers onder de prijs. Het amerikaanse MCI ondermeer. Via div nederlandse select carriers krijg je toegang. Tele2 valt hier echt niet onder.

Het is een beetje studentikoos begonnen na de introductie van o.m. de belkaartjes met de Taj Mahal erop. Nu koop ik die niet meer bij de friture want die lagen me er te vaak uit.

 

Je hebt PM

 

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internationaal bellen is sowiese een duistere zaak geworden.

Ik krijg hoe langer de indruk dat alle telefoonummers/aansluitingen

wereldweid via internet met elkaar verbonden zijn.

Dus bij het bellen speeld de afstand geen rol meer (kijk maar b.v. bij voipbuster waar bijna alle landen 0 cnt kost).

 

Na verloop van tijd zullen wij ook wel toegang krijgen tot de

telefoon dns (de porteringen naar de telefoon aansluitingen) dan

kunnen wij zelf telco spelen en direkt (kostenloos ) bellen zonder

telco!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet het, en VOIP is waardeloos en ik raad gebruik hiervan om een aantal redenen af. Nieuw was/is het niet, evenmin als MSN etc

 

En Microsoft heeft echt een het ander niet uitgevonden.

Mensen vergeten snel.

 

Die 0 ct is in den beginne een lokkertje en dan binnen hebben ze je.

 

Zoek nu nog maar eens een telefooncel of kom voor een enkele postzegel.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudolfdebeer
Vergeet het, en VOIP is waardeloos en ik raad gebruik hiervan om een aantal redenen af.

Weet je wel wat je hier schrijft???
VOIP waardeloos?
Ik gebruik nu al een goed 7 jaar VOIP, VOIPBuster en Skype en waar ik voorheen 500 a 700 euro vanuit Macedonië als telefoonrekening had heb ik nu buiten mijn postpaid aansluiting kosten zo'n 5 euro p/m

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom heb ik geen voicemail aan staan en terug bellen doe ik toch al nooit.

Gewoon geen interesse, ondangs dat mijn GSM kosten door de werkgever betaald worden.

 

Nieuwschierigheid kost dus geld, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voip werkt hier al 3 jaar prima,gewone telefoon aangesloten op de Fritzbox en je merkt echt het verschil niet met de normale telefoonlijn.

 

99 % van de mensen heeft een mobieltje,waarom dan nog een telefooncel die niemand gebruikt.

 

Vooruitgang heet zoiets en daar kun je in meegaan of verketteren maar gebeuren gaat het dus ik heb voor het eerste gekozen :-)

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ballspeed

Let op al enige tijd zwelf er een organisatie rond die jou telefoneert en wanneer je opneemt hangt deze op.
+88213213340 of +88213213341


Ik denk niet dat het een organisatie is ,wie heeft er voordeel aan
als zo een nummer gebeld wordt ? alleen de telco's.

het is gewoon een grapjes die met cid spoofing grapjes maakt :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...