Ga naar inhoud


[All - E2] Wijziging opbouw zenderlijst door DMM


Henksat

Aanbevolen berichten

In een laatste update van DMM, reeds verwerkt in een beta images welke wij als PLi leden inmiddels hebben draaien, is een wijziging aangebracht in de opbouw van de lamedb file.

Dit heeft tot gevolg dat géén enkele editor op dit moment nog bruikbaar is. Ik heb zelf getest met Dreamboxedit, OpenDBedit en Dreamset.

 

Kort gezegd betekend dit dat ik, en Joske uiteraard ook, voorlopig niet verder kan met de settinglijsten, al zoek ik wel een oplossing.

Hopelijk komt er snel een goede editor beschikbaar. HappyLama en Msan, makers van Dreamboxedit/OpenDBedit hebben enkele maanden geleden de sources vrij gegeven van deze programma`s, hierna hebben we al enkele maanden niks meer van hun vernomen en staat de ontwikkeling helemaal stil.

 

Zie changelog hieronder:

 

some service scan improovements

- add a only free scan

- the scan now finds also services not listed in SDT

- add option "clear before scan" also for single transponder searches

 

For the only free scan a change in the main lamedb transponder format was

needed... i think this breaks some external settings editors

 

To detect the service format now the service database file starts with "eDVB

services /4/" .. the old format was "eDVB services /3/" .. e2 can read the

old and the new format.. but it writes always the new format!

 

 

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Tonskidutch
zoiets als waarschuwing kreeg ik al een tijdje terug... met Oozoon updates binnenhalen

is wel echt vervelend omdat nu geen enkele wijziging meer middels pc editor kan.
op dmm staat er echter geen alternatief voor

cheers


Nu de sources vrij zijn gegeven van opendbedit kan Dreammultimedia het programma opendbedit dan niet even aanpassen voor ons wink

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BMW850

Nu de sources vrij zijn gegeven van opendbedit kan Dreammultimedia het programma opendbedit dan niet even aanpassen voor ons


Ik ben in ieder geval bezig contact te krijgen met de makers van de tooltjes, helaas lukt dat nog niet echt.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...