Spiderman1974 Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Hallo mensen, Wat is de beste software om reclame blokken uit een opname te verwijderen? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Dilasso Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 VideoReDo TVSuite vind ik, opgenomen programma (ts-bestand) inladen in VideoReDo Ctrl+a en de reclameblokken worden aangegeven blokken er tussenuit knippen wegschrijven en/of branden op DVD. Ik gebruik alleen dit programma werkt super. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Rytec Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Origineel bericht van: Dilasso VideoReDo TVSuite vind ik, opgenomen programma (ts-bestand) inladen in VideoReDo Ctrl+a en de reclameblokken worden aangegeven blokken er tussenuit knippen wegschrijven en/of branden op DVD. Ik gebruik alleen dit programma werkt super. Groet, Dilasso. Ik sluit me hier volledig bij aan, prachtig programma. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Radix Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 bestaat er geen plugin die het doet tijdens het opnemen? bespaart nog meer tijd... Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
Dilasso Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Origineel bericht van: Radix bestaat er geen plugin die het doet tijdens het opnemen? bespaart nog meer tijd... Helemaal mee eens, maar zal wel niet. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 uh, niet te snel met het flexmenu kun je heel wat scripts laten draaien ben effe onzeker waar die optie beschreven werd ik moet eens zoeken, want ik heb dat ergens gelezen dat je dat kunt. flexmenu is het integreren van een script in een aardig menu interface (baseerde op tuxwetter plugin) cheers Thunderstruck AC/DC
Ome Merde Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 er is wel een plugin voor (enigma2) : noad 4.12 Plugin Noad: Removes advertisment from recordings this Plugin calcs the advertisment sections, marks them and jumps over them during viewing the movie Istallation/Update Installation only on the DM7025: 1. Copy noad_4.7_beta_mipsel.ipk to /tmp 2. Make a telnet login 3. ipkg install /tmp/noad_4.7_beta_mipsel.ipk 4. reboot On a Linux-PC do the follwing installation: 1. Copy noad_4.7_beta_mipsel.ipk to /tmp 2. Make a telnet login 3. ipkg install /tmp/noad_4.7_beta_mipsel.ipk 4. /usr/uninstall/NoadAutostart.sh 5. Open menu 6. Plugins 7. Noad Setup 8: Set IP-Address of the Linux-PC 9. Save with Ok 10. On the Linux-PC create and mount dm7025:/hdd on the Linux-PC mountpoint /hdd 11. On the Linux-PC start /hdd/noad/bin2/noadd Deinstallation 2. Mit telnet einloggen 3. ipkg remove Noad 4. reboot Operation After a recording of a full movie, you can start Noad as follows. 1. Open menu 2. Plugins 3. Noad service configuration 4. Select movie 5. Push Ok to start Noad with this movie 6. You see the Noad-Status with menu keyIn last update: Code: - Two language support (german, english) - AladinsPluginMenu allows you to reduce the count of plugins in the general plugin menu deze ruimte is te huur
Gast KeesP Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Na installatie en: "Push Ok to start Noad with this movie gebeurd er verder geen fluit!! Iemand suggesties??
Spiderman1974 Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch uh, niet te snel met het flexmenu kun je heel wat scripts laten draaien ben effe onzeker waar die optie beschreven werd ik moet eens zoeken, want ik heb dat ergens gelezen dat je dat kunt. flexmenu is het integreren van een script in een aardig menu interface (baseerde op tuxwetter plugin) cheers Zou wel mooi zijn als je deze boven water kunt krijgen. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Neptunus Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb VideoReDo TV suite software even uitgeprobeerd en ik moet de tipgevers even bedanken want dat is een heel gebruiksvriendelijk programma om even reclames uit de opname te knippen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Spiderman1974 Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2008 Origineel bericht van: Neptunus Ik heb VideoReDo TV suite software even uitgeprobeerd en ik moet de tipgevers even bedanken want dat is een heel gebruiksvriendelijk programma om even reclames uit de opname te knippen. Hier idem, werkt perfect DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
guppje29 Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 is dit beschikbaar voor pli? DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
©TheMenk© Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 nee, VideoReDo TV staat los van de images. Het is een windows programma waarmee reclame verwijderd kan worden. Google anders even!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen