Ga naar inhoud


Europese voetbalkanalen


Gast Voetballerhoolie

Aanbevolen berichten

Gast Voetballerhoolie

beste leden,

 

 

graag wil ik thuis zoveel mogelijk voetbalkanalen ontvangen zoals sport 1,al jazeera sport, en de italiaanse en spaanse en engelse voetbalkanalen.

 

Ik weet dat dit mogelijk met de satelliet.

 

Mijn vraag is wat ik allemaal nodig heb?

 

Ik ben een beginneling in de satelliet wereld.

 

Kan iemand mij uitleggen wat ik nodig heb en wat het allemaal gaat kosten?

 

Ook hoorde ik geruchten dat je die kanalen via internet en een decoder kon ontvangen??????????????????????????????????

 

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alles is mogelijk, als er maar voor betaald wordt. Via vrienden en kennissen in het buitenland kun je de diverse kaarten kopen en de eventuele geschikte ontvangers. Dit kost veel geld. Er zijn ook andere mogelijkheden, maar deze zijn illegaal. Wil je er meer over weten, google maar op %&%&%&. Ik zou zeggen neem een cds abo met sport 1 (veel buitenlands voetbal) en de eredivisie kanalen (nederlands voetbal).

 

Succes

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij L.J.'s LIVE football, dan kun je zien welke buitenlandse en nederlandse wedstrijden er allemaal officieel Live uitgezonden worden en op welke satellieten en met welke coderingen. Er zijn er veel vrij te ontvangen als je het vaak mooiere buitenlandse voetbal ook leuk vindt.

Daarnaast heb je nog de feeds waar vaak wedstrijden te zien zijn.

Voor de rest rondlezen op dit en andere forums over wat er is aan ontvangers en schotels en wat je er mee kunt.

Ik kan zelf vandaag volgens L.J.'s uit 44 wedstrijden kiezen tussen nu en middernacht.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...