Gast KeesP Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Is het mogelijk om m'n vakantiefoto's op m'n 7025 te zetten. Wie bied een helpende hand?
tritium Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 ik neem aan dat er een hd inzit, via ftp, ik gebruik "cute ftp" maar er zijn 1000 wegen naar rome.
Gast KeesP Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Origineel bericht van: Harley4 Yep met je muis Van m'n linker of van m'n rechterhand?
Gast KeesP Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Origineel bericht van: tritium ik neem aan dat er een hd inzit, via ftp, ik gebruik "cute ftp" maar er zijn 1000 wegen naar rome. Ik hoef er maar 1 te weten
martin52 Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik gebruik FlashFXP, maar er zijn meerdere FTP programma's de allen even goed werken. Als je ze op de schijf hebt staan dan hoef je ze alleen maar aan te klikken om ze te bekijken. Via mediacenter in een (groot aantal) images kun je een dia show draaien, of je gebruikt hiervoor en plugin
Tonskidutch Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 KeesP, Lees "Please" eens iets meer over alle opties / mogelijkheden en instellingen op dit en andere fora dan ontdek je wellicht dat in menig image een download ter beschikking staat die allemaal leuke plugins en extensions aanbiedt als we wisten welk image jij draait/gebruikt (hetgeen je angstvallig verborgen houdt) zouden we nog sneller klaar zijn. sambaserver v4 downloaden en laten draaien dan kun je met elke pc gewoon die foto's erop dumpen in de verkenner. cheers Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
Gast KeesP Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Nou nix angstvallig aan hoor, ik heb hier de DM 7025+ staan met een 200 Gb HD en als image gebruik ik Nabilo Black Hole. Foto's staan op de laptop die draadloos verbonden is aan een router waar de DM via een kabel ook mee verbonden is.
Tonskidutch Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 dus dan zou je meteen moeten kijken of er een download is voor een samba v4 ofschoon v3 ook werkt als die is geinstalleerd kun je alles vanaf je windows netwerk en pc's met de dreambox delen en dus kopieren en verplaatsen. doei Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
Gast KeesP Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Oke dan, gaan we eens proberen. Dank je wel voor je antwoord
skippie1770 Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 eerst inlijsten dacht ik Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Gast KeesP Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Helemaal niet nodig, als je uiteindelijk beeld hebt zit er al een rand omheen. Overigens is het al gelukt met het progje PictureViewer wat al in de Nabilo image aanwezig was
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen