dorus43 Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Hello, kan iemand mij helpen. Ik heb 2 db7020Si 's, allebei met een hd, de ene staat in de living de andere in de hobbyruimte, nu wou ik met behulp van flashXP een film opgenomen in de hobbyruimte overzetten naar deze in de living, maar dat lukte niet. Uiteraard kan ik dit via de pc maar dit is tijdrovend. Een andere mogelijkheid is natuurlijk de HD sharen, maar ik vind de bediening een beetje te complex en heb er geen goede ervaring mee.Daar het niet al te vaak voorkom zou ik liefst het met een ftp programmetje of iets dergelijks doen. Alvast bedankt Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
Tonskidutch Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 op beide kun je samba3 installeren dan kun je op beide heel makkelijk (via de netwerkomgeving van je PC) van de een naar de ander slepen. cheers Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
dorus43 Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch op beide kun je samba3 installeren dan kun je op beide heel makkelijk (via de netwerkomgeving van je PC) van de een naar de ander slepen. cheers bedankt voor de tip Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen