Gast Dr.Digitalios Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Hallo, Mensen hierbij een draaibaar settinglijst 42E tot 30W Hoop dat jullie het iets vinden Thanks Dr.Digitalios
Blackadder Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Bedankt, ik ga hem morgen bekijken gr, Blackadder I have a cunning plan !
Hensat Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 ik mis alleen de feeds, oa alle enex zenders op 16 oost
mobieltje Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Mooie lijst, ik heb hem even aangepast voor je. In het bestand van je zat de lijst er 6x in, 2x dezelfde directory en dan nog heb ik alle _bak en _org gewist. (Dat komt omdat je, na aanpassing van de lijst, deze opslaat in dezelfde directory) Tenslotte de lijst indeling aangepast zodat de NL zenders (19.2E) vooraan de lijst zitten i.v.m. direct kiezen van kanalen. 1 = NED1, 2 = NED2, enz. Grts. DIGITALIOS.42E-30W.01-09-08.Dreambox SettingsE1.zip
CAPTAIN PICARD Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Dit is gewoon mijn laatste Captain lijst, met wat veranderingen. Leuk dat dat ook genoemd word, not.
Kopernikus Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 @Captain Picard Mogen we nog nieuwe lijsten van jou verwachten (daar ik deze altijd al goed vond), denk dan vooral aan een rotor lijst met hd kanalen? Greetz, Kopenrikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
CAPTAIN PICARD Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 De laatste lijst is van 28 augustus 2008. Dit is altijd een motorlijst geweest, die je natuurlijk ook kan gebruiken voor een niet motor opstelling. HD kanalen zullen volgen. Moet eerst een goeie satellite.xml erin proppen voor HD, daarna komen de HD kanalen. Groeten, Captain Picard
michel130 Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: Kopernikus @Captain Picard Mogen we nog nieuwe lijsten van jou verwachten (daar ik deze altijd al goed vond), denk dan vooral aan een rotor lijst met hd kanalen? Greetz, Kopenrikus Ik vond jouw lijst ook altijd goed, voorheen gebruikte ik pet123 maar die doet helaas ook niks meer, toen ben ik naar jouw lijst overgegaan, maar helaas ook geen updates, nu heb ik joske erin zitten, helaas is die niet zo mooi met het draaien. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
mobieltje Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Origineel bericht van: CAPTAIN PICARD Dit is gewoon mijn laatste Captain lijst, met wat veranderingen. Leuk dat dat ook genoemd word, not. @CAPTAIN PICARD Dan zal ik je maar bedanken voor de lijst, sorry ik wist niet dat het jou lijst was. Zoals omschreven heb ik wat aanpassingen gedaan. Grts
CAPTAIN PICARD Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Ik heb het niet over jouw mobieltje Ik heb het over die meneer de cloner, die het topic is gestart. Op www.satellitesettings.net kan je altijd de laatste downloaden. Ook in Pli, geen idee of dat nog zo is, heb al tijden geen Pli getest. Overigens, in mijn lijst staat Ned1 ook op 1.
mobieltje Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Oke prima, bedankt voor de info. Maar een bedankje is hier toch wel op z'n plaats omdat ik weet wat voor kalote werkt het is. En er gaat ook zo veel vrije tijd in zitten. Grts
pipokoeie Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 gebruiken jullie allemaal dreamboxedit of zijn er nog meer van dat soort programma's? mvrgr LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
Hoeba Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Dank je wel Mobieltje voor je nieuwe aangepaste Captain Picard lijstje ! Scheelt hem nu ook weer een hoop werk ;-) Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen