Ga naar inhoud


Wat te doen met de vuurwapen van m'n overleden vader?


klaas

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: klaas
Ik wacht wel effe tot een inleveractie. Na al die jaren kan er nog wel een paar maand bij, als moeders h'm kwijt wil brengt ze h'm er zelf maar heen (ik vertrouw die lui op de één of andere niet zo). Ik heb verteld wat die pliesie meneer mij aan de telefoon verteld heeft dus...Verder ligt ie prima ergens in een kluis wat mij betreft.


Een illegaal wapen in huis betekend het risico van een gevangenisstraf en je krijgt natuurlijk een strafblad.
Dat kan vergaande gevolgen hebben.
Nu begrijp ik dat het wapen niet bij jou, maar bij jou moeder ligt.
Uit jou eerdere betoog begreep ik dat zij er graag vanaf wil juist vanwege dit soort ongein.
Ik denk dat je de verkeerde prioriteiten stelt.
Je bent bang voor ome pliesie, maar je zou veel banger voor de gevolgen van een illegaal wapen moeten zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: klaas
M'n overleden vader had altijd een vuurwapen uit z'n diensttijd in huis en m'n moeder was daar eigenlijk altijd op tegen maarja m'n pa wilde dat ding nooit kwijt. Welnu, m'n moeder zit al een tijdje met dat ding in de maag want in de ondergrondse container gooien kan betekenen dat ie in de verkeerde handen valt, en de politie is er tegenwoordig niet meer voor de burger maar louter en alleen als incassoburo voor de overheid. Wanneer ik dat ding ga afgeven bij de politie zal ik vast aangehouden en beboet worden door dat incassoburo. Wat moet ik dan met dat ding? in het kanaal gooien of mischien in het bos begraven? Of heeft iemand van jullie nog een idee?


Je kan hem natuurlijk ook OMBOUWEN ??!!

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...