Ga naar inhoud


[ DM800pvr-s ] Vastlopers - Morgen Nieuwe Firmware ?


boeda

Aanbevolen berichten


Citaat:
Das Problem war nicht einfach nur Soft- oder Hardware. Es war ein Zusammenspiel aus beiden.

 

dus jongskes en meiskens, zo als in de bovengemelde link, staat ook deze quote erin.

 

niet enkel een bericht lezen aub.

 

en het lijkt me stug dat daarmee (morgen) iedereen zijn problemen kwijt is omdat alle overige image-koekebakkers dergelijke vernieuwing ook nog zullen moeten inbouwen.

 

cheers

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup maar er staat ook :

 

Citaat:
Nach heutigen Erkenntnissen wäre der Tausch nicht nötig gewesen, aber das wissen wir eben erst jetzt und wider aller Behauptungen hier versuchen wir schon für jeden Kunden die schnellste Lösung zu finden.

 

Mijn interpretatie is dat ze het HD hanger probleem hebben gevonden en dat ze het kunnen oplossen met drivers.

 

Anderzijds zijn er ook mensen met andere problemen, zoals maar weinig of zelfs geen zenders vinden enz.

Daar zal wel een hardware probleem aan de bron liggen.

 

Zoals al in een ander topic geschreven hoop ik niet dat ze de boel terugschroeven om de problemen "op te lossen".

 

Maar goed, de mijne is al een tijdje terug, heeft een nieuw moederbord en werkt uitstekend.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: knakker
Merkwaardig want ik heb er één uit de eerste serie en heb nergens last van.

Ik heb ook één uit de eerste serie en sommige HD zenders spelen niet vlot af. Dus er is zeker ook nog werk aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie beginnen een hele discussie opnieuw

 

dat kan hopelijk ook vermeden worden als na morgen blijkt dat dit nieuwe image afdoende werkt... bij de mensen die er last van hebben

 

indien niet, dan zou ik van wal steken met een discussie.

nu 15:52 is het enkel herhaling

cheers

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
jullie beginnen een hele discussie opnieuw

dat kan hopelijk ook vermeden worden als na morgen blijkt dat dit nieuwe image afdoende werkt...


Alleen is er niemand om te testen. DMM heeft het magazijn vol liggen met verrotte boxen, waar ze al 2 maanden mee in de maag zitten.
Zo ook de mijne, die ben ik al bijna 2 maanden kwijt. mad

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...