Ga naar inhoud


Wil jij even heel gauw gaan zitten zuiplap!!!


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stukje nederland op zn smalst frown

Ik denk dat t heeft te maken met dat de mensen die staan t uitzicht naar binnen belemmeren voor de controleurs die op afstand kijken of er binnen word gerookt .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar gaan we naartoe zeg.

Iemand die een winkeldiefstal pleegt staat 2 minuten later buiten, krijg een bon van 100 euro en wegens gebrek aan capaciteit is het daarmee afgedaan.

Een eerlijke hardwerkende ondernemer die zijn gasten staand een biertje laat drinken krijgt een boete van 500 euro en kan na een paar keer "overtreden" zijn zaak sluiten.

De bedenkers van dergelijke "politie staat" praktijken moesten ze openbaar voor lul zetten met heeeeeel erg veel negatieve media aandacht.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik dus ook last van en ik heb de eerste aangetekende brief al binnen. Na de klap die het rookbeleid sommige zaken geeft komt nu het genadeschot van de gemeente Amsterdam.

 

Soms denk ik dat de wereld gek geworden is. Zo was ik een tijd terug met mijn peetkind op schiphol. Het jochie was destijds 4 jaar en had zijn rugzakje met speelgoed bij zich. wat zijn ouders niet hadden gezien was dat hij thuis nog even een waterpistooltje had meegegritst en dat in zijn rugzakje had gedaan. Dat pistooltje zag er totaal niet uit als een wapen, ook niet als je het zou zwart spuiten. sterker nog ik denk dat een banaan bedreigender zou overkomen als dit stukje speelgoed.

maar de marechaussee moest er bij komen.

het kind werd apart genomen en ondervraagd daarna mocht papa ook nog even voor verhoor. Ik vertelde ze dat als ik deze aktiviteiten zou hebben opgenomen met mijn videocamera zij aardig voor lul zouden staan op de Nederlandse televisie.

Toen ik verder ging en ze vroeg of ze nou niet een beetje doorschieten werd mij gevraagd of ik wel of niet het vliegtuig wilde halen.

 

Nu dit verhaal weer. Gestoorde wereld. Of ik ben gek dat kan ook natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gekte gaat door tot iedereen van ellende zn deur niet meer uit durft.

Alleen dan ben je "tamelijk" veilig voor de bekeuringen van de heren mad

Alleen moeten er dan wel weer nieuwe regels met bekeuringen worden uitgedacht want er komt dan weer minder binnen natuurlijk.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge...het moet toch niet gekker worden..

 

Ik stond al stomverbaast van de rookpalen op de stations...maar dit slaat alles..

 

Moet je op een gewone stoel zitten of mag het ook op een barkruk buiten.

Is op de rand van de tafel voldoende? en op een hek?

Moet de zetel een kussen bevatten en welke kleur dan?

 

wat ben ik blij dat ik hier weg ben zeg....alhoewel ik dit nu wel schrijf vanuit Nederland...maar da's tjdelijk.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met je eens, de wereld staat totaal op z'n kop,.. maar vergeet niet dat dit alles uiteindelijk is veroorzaakt door een stel "mafkezen" die (al dan nietdoor geloof gedreven) gebouwen invliegen, treinen opblazen etc etc.zonder deze "mafkezen" zou het er vermoedelijk heel anders aan toe zijn gegaan op Schiphol.

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

"toch niet gekker worden"

 

Jawel hoor!

 

Ik woon tegen een park aan waar (al jaren)heren elkaar plezieren.

De buurtregie/politie krijgt klacht op klacht, kinderen en ouders voelen zich niet veilig, er zijn veel berdreigingen/berovingen zodat men besloot op een avond (in oveleg met alles en iedereen en de wet aan haar zijde)op te treden tegen een ieder die zijn geslachtsdelen publiekelijk toont.

Binnen 2 uur... 40 overtredingen, echter de volgende dag na overleg met burgemeester en wethouders is alles geseponeerd omdat men van div. advocaten al telefoontjes had binnen gekregen en gezien de burgemeester het hoofd van de politie is had men slechts te gehoorzamen.

 

Wel kregen de hondebezitters die hun hond die avond los hadden ook een bekeuring echter... die werden niet geseponeerd.

Je l.l los laten mag... je hond niet! Hufters.

 

Zo zie je maar dat de wet haar macht verliest en de burgemeester dus "boven" de wet staat.

Ik ben geen voorstander van "eigen rechter" maar soms dwalen wel je gedachten die kant op.

 

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoiets zelf meegemaakt....ik woonde toen nog in Purmerend.,

echt aan de rand tegen de weilanden aan...

 

Om elf uur 's avonds laat een dame van een jaar of 70 haar hondje uit, loslopend wel te verstaan.......op een plek waar eigenlijk op dat tijdstip geen mens te zien is.

 

Stopt er een of andere klojo op een scooter in uniform en geeft de dame 2 bekeuringen...

1) hond mag hier niet loslopen

2) ze had geen identiteitsbewijs bij zich.

 

Ik kan mezelf hier mateloos over opwinden dus....stelletje zielepoten..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Binnen 2 uur... 40 overtredingen, echter de volgende dag na overleg met burgemeester en wethouders is alles geseponeerd omdat men van div. advocaten al telefoontjes had binnen gekregen en gezien de burgemeester het hoofd van de politie is had men slechts te gehoorzamen.

Er is toch de zedenwet of liep de burgervader er soms zelf tussen?

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...