Ga naar inhoud


Wil jij even heel gauw gaan zitten zuiplap!!!


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik vind dit soort akties wel inventief en ben er dan ook voor om mensen die bijvoorbeeld op het puntje van hun stoel zitten en lui die geen gordels dragen als ze op een terras zitten ook aan te pakken.

Bij constatering dat men zit "te wippen" (dus stoel NIET op 4 poten) direct op te pakken en 2x 48 uur vast te zetten.

 

Daarentegen, mensen die hun asbak buiten op straat legen zouden een oorkonde moeten krijgen van de afd. werkvoorziening van een dergelijke stad. Ze houden tenslotte de werkeloosheid laag omdat de schoonmakers deze troep weer op moeten ruimen.

 

Hetzelfde geld voor rook. Als er bij het barbqueën rook vrijkomt vind ik 3 dagen isoleercel wel van toepassing. Iemand die zijn huisvuil verbrand in de buitenlucht verdiend een medaille. Hij zorgt ervoor dat de afvalberg slinkt en doet daarmaa goed werk.

 

Staand urineren is ook zo'n verderfelijke en onvergeefelijke fout. Liggend plassen is de oplossing. De grote boodschap in het openbaar in een park doen is uiteraard goed voor de groenbemesting en verdient een lintje.

 

En dan nog wat : Als de poolkappen smelten heeft dat alleen maar voordelen : De aarde warmt op, niemand heeft het meer koud. De Inuït kunnen gewoon in hun t-shirt niets doen en de zeehonden sterven uit en daarmee is het jagen op zeehondenbont ook van de baan.

Niets dan voordelen dus.....

 

Als we dan de Deltawerken ook nog afbreken wordt Nederland internationaal gezien het GROOTSTE watersportcentrum van de wereld. Denk je eens in wat een mogelijkheden dat geeft !

 

En zo lust ik er nog wel een paar.

 

Zotte mensen bedenken zotte regels. En wij Nederlanders lopen graag voorop......

 

Je zou je bijna gaan schamen dat je Nederlander bent.....

 

blushblushblushblushblush

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: chevrolet
"toch niet gekker worden"

Jawel hoor!

Ik woon tegen een park aan waar (al jaren)heren elkaar plezieren.
De buurtregie/politie krijgt klacht op klacht, kinderen en ouders voelen zich niet veilig, er zijn veel berdreigingen/berovingen zodat men besloot op een avond (in oveleg met alles en iedereen en de wet aan haar zijde)op te treden tegen een ieder die zijn geslachtsdelen publiekelijk toont.
Binnen 2 uur... 40 overtredingen, echter de volgende dag na overleg met burgemeester en wethouders is alles geseponeerd omdat men van div. advocaten al telefoontjes had binnen gekregen en gezien de burgemeester het hoofd van de politie is had men slechts te gehoorzamen.

Wel kregen de hondebezitters die hun hond die avond los hadden ook een bekeuring echter... die werden niet geseponeerd.
Je l.l los laten mag... je hond niet! Hufters.

Zo zie je maar dat de wet haar macht verliest en de burgemeester dus "boven" de wet staat.
Ik ben geen voorstander van "eigen rechter" maar soms dwalen wel je gedachten die kant op.

V8


ik zou honden special trainen op het happen naar worstjes en dan die los laten lopen in dat park, denk dat potlood venten dan snel voorbij is smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tunnelvisie? - Een grachtenpand aan de vijzelgracht opvijzelen is nooit grappig. wink

 

Zal wel een typisch Amsterdamse maatregel zijn, hier in Bergen op Zoom staat zowat iedereen al jaren buiten met een pilsje in de hand tijdens carnaval e.d.

Nog nooit gehoord van bekeuringen. Ssst...... geen slapende honden wakker maken.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hallo AlanS, en wat voor reden geven ze op voor deze achterlijke maatregel, er zal toch wel een visie( ) achter zitten

 

Het is om overlast tegen te gaan maar vaak is er geen overlast.

 

vroeger werd de controle gedaan door de gewone agent nu doet de mileudienst dat en die vinden die macht prachtig en zitten er bovenop en schrijven maar al te graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft niets meer met doeltreffend een "probleem" oplossen.

Net zoals een bekeuring voor te hard rijden blijft het "probleem" de overtreding bestaan.

Dit is een pure geldkwestie.

Gemeentes krijgen minder subsidie van de overheid en moeten het geld zelf ergens vandaan zien te halen.

 

Het is een verloren zaak waar ik mij enorm voor schaam tegenover mijn kinderen.

De westerse wereld is compleet doorgeschoten en niet meer voor reden vatbaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerlijkheid gebiedt mij om ook te vermelden dat er kroegen zijn die buiten zoveel drinkende klanten hadden die dan op de rijweg stonden en het verkeer hinderden. Maar dat zijn er maar een paar en pak die excessen dan aan en laat de rest gewoon zijn brood verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
De eerlijkheid gebiedt mij om ook te vermelden dat er kroegen zijn die buiten zoveel drinkende klanten hadden die dan op de rijweg stonden en het verkeer hinderden. Maar dat zijn er maar een paar en pak die excessen dan aan en laat de rest gewoon zijn brood verdienen.


Ik dacht direct aan dit we kunnen hier niet langer blijven staan

Het verkeer is een heilige koe, van mij mag deze best een beetje langzamer en iedereen een beetje meer genieten van het leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
Het verkeer is een heilige koe, van mij mag deze best een beetje langzamer en iedereen een beetje meer genieten van het leven.


En van mij mag het een stuk sneller, dan hou je meer tijd over om van andere dingen te genieten....drinken bijv. :D

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstandige maatregel van de gemeente A´dam.

 

Als je begint met drinken kan je vaak nog wel staan. Probleem is het bepalen van het punt dat je NIET meer kan staan crazy . Om nu het probleem van omvallende cafebezoekers te vermijden moet dus iedereen gaan zitten. Logisch toch smile

 

Ze lopen in A´dam dus weer voorop in de regelgeving die eigenlijk in heel NL zou moeten worden ingevoerd. sick

 

groeten,

Peter

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...