Ga naar inhoud


Prijzen basispakket 2005-2006-2007


Gast audiofiel

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Neptunus
de abonnementsprijzen vallen echter wel mee, sterker nog, van mij mogen ze zelfs nog iets meer vragen maar dan moeten ze zich wel onderscheiden in beeldkwaliteit en pakket keuze,



Dat kan jouw mening zijn maar is niet de mijne.
Recent is het Toppakket nog uitgekleed door het voetbal er uit te halen.
Voor hetzelfde inhoudelijke pakket betaal je nu 10 euro meer dus van 42,50 naar 52,50 (Afgerond)
Net zoals het STP pakket de afgelopen jaren weer een grote prijsverhoging die niet te rechtvaardigen.


Je zegt eigenlijk precies hetzelfde als ik: pakket keuze, daar draait het om (naast uiteraard beeldkwaliteit). Ik ben sportliefhebber en wil:
Sport 1 en de subkanalen
ECV 1 tot en met 4
en verder geen geneuzel met zeil kanalen en weet ik veel wat al niet meer.

En daar wil ik best voor betalen, ik zou ook begrijpen als de prijs van het standaard Nederlands boeket met een logische opbouw (dus geen rare fratsen als een RTL8 in een duurder pakket stoppen) hoger ligt dan bij andere platforms. Het gaat erom dat CDS moet onderscheiden, dat doen ze al omdat sat buiten cds veel meer biedt maar zelf kunnen ze ook veel doen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

jullie hebben me aan het denken gezet, ik heb kabel en satteliet die canal digitaal voegt niets toe wat ik niet heb. Ik denk dat ik het abbo ga opzeggen.

Hou de schotel wel voor fta.

 

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, omdat mijn ouders nog gewoon kabeltelevisie hebben, heb ik ook nog een kabelaansluiting. Maar bij mij is het beeld van de kabel zo slecht (bijvoorbeeld Net5, TMF, brabant10) dat ik de meeste zenders (uitgezonderd brabant10) gewoon via de schotel kan bekijken. Dus ik zou je abbo nog maar niet zo snel opzeggen, want een Familiepakket is nog altijd goedkoper dan een gemiddeld kabelabonnementje.

 

Het ligt er natuurlijk maar aan welk kabelbedrijf je hebt, de ene heeft een betere beeldkwaliteit dan de andere. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op een CRT daar zitten geen andere aansluitingen op als scart.

 

Ben het dan ook met @Johan45 eens op een lcd van 82 cm en een satreceiver met ingebouwde DVB-T tuner aangesloten via HDMI ziet het beeld er acceptabel uit.

Dus op een plasma of lcd tv met ingebouwde DVB-T tuner heb je ook geen verlies door kabels moet het beeld een stuk beter zijn dan via scart een Samsung of Topfield KPN receiver aangesloten op een CRT TV. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat het verlies in de kwaliteit van de tuner komt of de aansluitingen. Maar eerlijk is eerlijk: Ik ga morgen de proef op de som nemen en laat het me zien. Maar ik wil helemaal geen DVB-T!

Ik heb inmiddels twee tuners begraven, en de derde draait nog voor 7 euro per maand voor radio 538 bij mijn vrouw op haar werk. Iedere keer als daar een vrachtwagen langskomt hoort ze niets meer. Wat een gepruts.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat deze hele discussie niet meer over het basispakket gaat.

Het afgelopen jaar heeft men bij de prijsverhoging WEL TV Oranje erbij ingestopt.

Verders vind ik het heel vreemd dat het NEDERLANDSE Classic FM bij TV Vlaanderen goedkoper is (9,90/maand) dan bij Canal Digitaal (13,50/maand).

Ik heb zowel Classic FM als Canal Digitaal hierover gemaild en beiden schuiven het op elkaar af.

 

Een Nederlandse zender moet toch in eigen land goedkoper zijn dan in het buitenland?

Of ben ik nou gek???

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Jammer dat deze hele discussie niet meer over het basispakket gaat.
Het afgelopen jaar heeft men bij de prijsverhoging WEL TV Oranje erbij ingestopt.
Verders vind ik het heel vreemd dat het NEDERLANDSE Classic FM bij TV Vlaanderen goedkoper is (9,90/maand) dan bij Canal Digitaal (13,50/maand).
Ik heb zowel Classic FM als Canal Digitaal hierover gemaild en beiden schuiven het op elkaar af.

Een Nederlandse zender moet toch in eigen land goedkoper zijn dan in het buitenland?
Of ben ik nou gek???


Ik vind het ook vreemd dat Classic FM hier als Nederlandse zender in zo'n duur pakket wordt gestoken. CDS moet deze zender gewoon in maximaal het Basispakket stoppen. Het is zo raar dat TV Vlaanderen deze radiozender in het basispakket heeft zitten, en CDS in het Familiepakket...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...