Ga naar inhoud


Prijzen basispakket 2005-2006-2007


Gast audiofiel

Aanbevolen berichten

Die "klagers" hebben groot gelijk.

De prijs stijgt gewoon veels te hard.

 

Zelf ben ik niet naar Digitenne overgestapt, maar ik ben wel teruggegaan naar het Settopboxpakket.

Dan maar geen MTV/MTV2/MTV Dance/MTV Hits/MTV Base e.d.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Noordzee
Die "klagers" hebben groot gelijk.
De prijs stijgt gewoon veels te hard.

Zelf ben ik niet naar Digitenne overgestapt, maar ik ben wel teruggegaan naar het Settopboxpakket.
Dan maar geen MTV/MTV2/MTV Dance/MTV Hits/MTV Base e.d.




Als je een pakket hoger wilt moet je altijd activatiekosten betalen.
Als je een pakket gaat zakken moet je dan ook deactivatiekosten betalen?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Niet eens een prijsverhoging of een pakketversobering,
en toch weer dat gezever over de prijzen...
Als het je niet aanstaat,neem je toch digitenne?
Lekker goedkoop smile

Bericht niet alleen bedoeld voor W3rd N3rd
maar over alle klagers...

Ik heb al Digitenne erbij. Maar ik moet m'n jaarabo bij CDS toch nog uitzitten, en Digitenne is jammer genoeg nog steeds niet storingsvrij. Binnenkort ga ik nog wat met de hark op het dak rommelen, maar heb mijn vrezen of het genoeg zal helpen. Het zou een heel ander verhaal zijn als Digitenne hier ook echt fatsoenlijk bereik zou hebben zoals in de randstad waar iedere 100 meter een zender van 10kW rond staat te stralen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Digitenne wel storingsvrij, vraag me niet hoe het komt, maar Digitenne moet je eigenlijk niet vergelijken met satelliet, als CDS het echt goed zou doen zou iedere vergelijking mank gaan.

 

Een beetje liefhebber gaat toch echt voor sat of digikabel en heeft digitenne erbij voor de slaapkamer ofzo.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Een beetje liefhebber gaat toch echt voor sat of digikabel en heeft digitenne erbij voor de slaapkamer ofzo.


Caravan, boot, zomerhuisje,zolderkamer.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me ook steeds bozer maken om die overdreven prijsverhogingen bij CD. Waarom is CD sowieso anno 2008 nog steeds monopolyhouder van het Nederlandse aanbod via satelliet?? Da’s juist het probleem. Geen concurrentie op de satelliet. Ze kunnen doen en laten wat ze willen.

Met al die commerciële bagger die je om de haverklap om de oren wordt geslingerd in de vorm van reclameblokken zou het gratis moeten (feitelijk geld erbij net als geld verdienen met klikken op commerciële mail en dat soort shit.) Er wordt net gedaan alsof de Nederlandse zenders gratis worden ontvangen met het SET TOP BOX –pakket maar € 59,95 per jaar (€ 4,99 / maand ) is echt niet voor nop.

Citaat uit www.canaldigitaal.nl artikel SET-TOP-BOX-PAKKET;

 

“Zorgeloos kijken naar de meest bekeken televisiezenders, dat is het Set Top Box-pakket. U ontvangt de Nederlandse zenders gratis en betaalt slechts eenmaal per jaar een bedrag ter vergoeding van de administratieve kosten voor de diensten van CanalDigitaal.”

 

Dat “gratis” is gewoon een ordinaire leugen. Wat voor administratiekosten moeten er immers nu gemaakt worden voor €59.95 per jaar ( Hlf 132,11)??? Je hebt al rond de € 70,- betaald voor de kaart iets wat inkoop volgens mij ergens in de tientallen eurocenten ligt.

Hopen maar dat andere firma’s ooit gaan concurreren op satelliet land.

Zie bijv. een land als Spanje. Meerdere aanbieders op satelliet gebied, bij je abbo zit standaard (voor vergelijkbare prijzen als de zenderpakketten hier) de decoder en kaart inbegrepen. Een eigen decoder betekent een korting op de abbo. (Niet veel dat korting maar ok).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Peterbraaf
Kan me ook steeds bozer maken om die overdreven prijsverhogingen bij CD. Waarom is CD sowieso anno 2008 nog steeds monopolyhouder van het Nederlandse aanbod via satelliet?? Da’s juist het probleem. Geen concurrentie op de satelliet. Ze kunnen doen en laten wat ze willen.

Ik heb al niet echt de indruk dat CDS echt dik geld aan het verdienen is. In dat opzicht zijn de stijgende prijzen te begrijpen, maar dat kost uiteindelijk ook klanten.

Nederland is al niet zo groot, en kabel is hier dan ook nog eens heel dominant, een slechte omgeving voor satelliettelevisie. En nu steeds meer voordelen wegvallen lijkt het me alleen maar moeilijker te worden voor CDS (Digitenne is goedkoper, de kabel heeft betere beeldkwaliteit). Daarnaast willen glasvezel en IPTV nu ook een graantje meepikken.
Citaat:
Je hebt al rond de € 70,- betaald voor de kaart iets wat inkoop volgens mij ergens in de tientallen eurocenten ligt.

De kaart zelf zal inderdaad niet veel meer kosten, de echte kosten zullen in de Mediaguard licentie zitten voor zo'n kaart. Maar die zijn denk ik ook geen 70 euro. Heeft CDS zelf ook al eens aangegeven: ze proberen door die hoge aanschafprijs de vaste inkomsten te verhogen. Je hoeft geen economie gestudeerd te hebben om te begrijpen dat dat oliedom is, maarja, ik doe hun financiën niet. Het heeft wel een ander voordeel voor ze: je zal ze nooit zomaar uitfoeteren als je je abo niet makkelijk op kan zeggen, want dan maken ze je peperdure smartcard onbruikbaar.
Citaat:
Hopen maar dat andere firma’s ooit gaan concurreren op satelliet land.

Over ongeveer zoiets had ik eens een topic gestart: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1291867

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Als het je niet aanstaat,neem je toch digitenne?
Lekker goedkoop smile

Bericht niet alleen bedoeld voor W3rd N3rd
maar over alle klagers...

Ik heb al Digitenne erbij. Maar ik moet m'n jaarabo bij CDS toch nog uitzitten, en Digitenne is jammer genoeg nog steeds niet storingsvrij. Binnenkort ga ik nog wat met de hark op het dak rommelen, maar heb mijn vrezen of het genoeg zal helpen. Het zou een heel ander verhaal zijn als Digitenne hier ook echt fatsoenlijk bereik zou hebben zoals in de randstad waar iedere 100 meter een zender van 10kW rond staat te stralen.

Ministeck heb ik het eerder genoemd, en ik kreeg destijds een graits buitenantenne van Funke voor betere ontvangst. Drama. Zelfs met een fatsoenlijk bereik is het niet om aan te zien. Toch 7 euro's elke maand..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
[Ministeck heb ik het eerder genoemd, en ik kreeg destijds een graits buitenantenne van Funke voor betere ontvangst. Drama. Zelfs met een fatsoenlijk bereik is het niet om aan te zien. Toch 7 euro's elke maand..


Koop jezelf een goede DVB-T decoder en de beeldkwaliteit zal niet veel onderdoen voor de sat.
Mits je niet groter gaat dan maximaal 81cm beeldbuis is het die 7 euro voor DRIE tv's in huis wel waard.

Toch heeft dit WEER niets met het onderwerp van TS te maken.
On Topic dus weer heren .......

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die kaarten van CDS overdreven duur zijn vind ik ook, de abonnementsprijzen vallen echter wel mee, sterker nog, van mij mogen ze zelfs nog iets meer vragen maar dan moeten ze zich wel onderscheiden in beeldkwaliteit en pakket keuze, als je een sportpakket wilt horen daarin ook de subkanalen en ECV3 en 4 in te zitten. En dan ook geen gedwongen koppeling met een filmpakket.

 

Dat CDS geen concurrentie heeft klopt niet helemaal, er is geen concurrentie op de sat maar dat geldt ook voor KPN Digitenne en voor de digikabel in mijn woonplaats.

 

Er zijn vier concurrerende platforms: kabel analoog en digitaal, digitenne, satelliet en IPTV. Mogelijkheden zat dus.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
de abonnementsprijzen vallen echter wel mee, sterker nog, van mij mogen ze zelfs nog iets meer vragen maar dan moeten ze zich wel onderscheiden in beeldkwaliteit en pakket keuze,



Dat kan jouw mening zijn maar is niet de mijne.
Recent is het Toppakket nog uitgekleed door het voetbal er uit te halen.
Voor hetzelfde inhoudelijke pakket betaal je nu 10 euro meer dus van 42,50 naar 52,50 (Afgerond)
Net zoals het STP pakket de afgelopen jaren weer een grote prijsverhoging die niet te rechtvaardigen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...