Ga naar inhoud


Prijzen basispakket 2005-2006-2007


Gast audiofiel

Aanbevolen berichten

Weet iemand nog wat de prijzen per maand waren van het basispakket in de afgelopen jaren?

 

Was het dit?

2005: 6,95 per maand

2006: 7,45 per maand

2007: 7,95 per maand

2008: 9,50 per maand

 

????

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Elwin
Volgens mij wel. Ik ben benieuwd wat voor komend jaar in de planning staan. Ik ben bang voor € 9,95... crazy


5%. Ik ken wel meer dingen die jaarlijks met dat percentage omhoog gaan. Of met meer. Bekijk bijvoorbeeld maar eens de gemeentelijke tarieven. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: audiofiel
Weet iemand nog wat de prijzen per maand waren van het basispakket in de afgelopen jaren?

Was het dit?
2005: 6,95 per maand
2006: 7,45 per maand
2007: 7,95 per maand
2008: 9,50 per maand

????

Alvast bedankt,


Nee, op 1 augustus:
2004 6,95/maand
2005 7,45/maand
2006 7,95/maand
2007 8,95/maand
2008 9,50/maand

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Het basispakket heeft vorig jaar volgens mij € 8,95 gekost. Ik vind anders het verschil tussen € 7,95 en € 9,50 wel erg groot.


Je hebt toen niet het lidmaatschap opgezegd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Elwin
Het basispakket heeft vorig jaar volgens mij € 8,95 gekost. Ik vind anders het verschil tussen € 7,95 en € 9,50 wel erg groot.


Je hebt toen niet het lidmaatschap opgezegd?


Nee, ik heb nu zelfs een Familiepakket! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
En wat heeft Uw autoverzekering en wegenbelasting gedaan? En de benzine of diesel prijs? En de prijs van brood en aardappelen in de supermarkt?

Alles wordt duurder - Ook CDS.


Persoonlijk heb ik ook niet zoveel tegen de prijsverhogingen.
Alleen vind ik aanschaf van decoder + smartcard veel duur.
Dit kost gemiddeld denk ik rond de 250 euro, terwijl ik rond de 100 euro redelijk vind.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://web.archive.org/web/20040523203931/http://www.canaldigitaal.nl/

 

In 2004 was het basispakket €6,50 per maand. Settopbox was €1,67/maand (kon toen ook nog gratis zonder smartcardverzekering). Het familiepakket €16,45/maand en entertainmentpakket €24,95/maand. Die pakketten zullen toen wel anders zijn geweest. Basispakket was niet zo heel veel anders, ik wil best het basispakket van 2004 voor €6,45 hebben.

 

De smartcard is helaas veel te duur (en altijd al geweest), en meerdere smartcards was tot voor kort onmogelijk (STB-pakket is zinloos). En nu is daar een familiepakket noodzaak voor, maar dan ben je voor 2 kaarten maandelijks al net zoveel kwijt als een kabelabo.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die smartcard is alleen duur als je zelf een niet gecertificeerde ontvanger kiest. Met een officieele gecertificeerde ontvanger (tja dat gecertificeerd staat nu ook onder druk - Strong=Weak) is deze kaart bij de ontvanger inbegrepen.

 

Ontvanger+Schotel+kabel+kaart is via het Easypakket al te krijgen voor 99 Euro. Het heeft alleen 1 nadeel, dat is dat je twee jaar vast zit aan het familiepakket en dat je de schotel zelf moet installeren (of je kiest voor de 70 Euro korting op de installatie). Op deze manier is de kaart niet duur...

 

Om telkens te roepen de kaart is te duur, tja dat klopt. Maar neem je op een officiele manier CDS met officiele ontvanger etc... dan is die kaart ineens niet duur.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart is gewoon veel te duur, daar kan niemand omheen.

Met de meerprijs worden de eigen decoders gesponsort.

En zoals algemeen bekend zijn daar zeer veel problemen mee.

Bovendien kan je er niet van opaan dat als je vandaag een goedgekeurde decoder hebt je dat morgen ook nog hebt.

De lijst met voorheen 'goedgekeurde' decoders wordt momenteel steeds sneller langer.

 

Heeft overigens niets met het onderwerp van TS te maken dus nu weer On topic svp.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, aanschaf van decoder+ smartcard van digitenne is veel en veel goedkoper als bij Canal Digitaal.

Je kunt een 2e decoder bij digitenne gewoon per maand huren ipv

bij Canal Digitaal, waar een 2e decoder gewoon voor de volle pond moet betalen.

Helaas hier in de achterhoek aan de Duitse kant nog geen ontvangst van Digitenne.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...