Ga naar inhoud


Keuze van ontvanger (Dreambox8000 of toch niet?)


TL@

Aanbevolen berichten

Ik ga binnenkort over tot het plaatsen van een satellietontvangst installatie. Ik weet al wat ik wil, alleen over de ontvanger ben ik nog aan het twijfelen. (ik voorzie 4 quad LNB's voor Astra 1,2 en 3 en Hotbird)

 

Ik heb een dualtuner HDTV ontvanger nodig. Ik wilde eerst eigenlijk wachten op de Dreambox 8000 maar de manier dat hij uitgeleverd wordt en het lange wachten brengen me aan het twijfelen. (de hoge prijs ook)

 

Misschien dat de IPBOX9000 ook wat is, maar kan deze cardsharing aan (er komt namelijk ook nog een ontanger in de slaapkamer, eventueel gestreamd vanop de box in de living als dat mogelijk is)

 

Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites


kom,

dat is toch weer een hele lading persoonlijke meningen over die ambivalente vraag afroepen.

 

als je niet wist dat de dm 8000 binnenkort zou worden verkocht welke vraag had je dan gesteld?

 

hoeveel ongeloof er over de dm 8000 ook moge bestaan en hoeveel klappen dmm ook heeft moeten accepteren (terecht) ik geloof echt wel dat de dm 8000 de absolute topper wordt.

en daarvoor zou ik wachten, als mijn portemonnee geen 2e aankoop toelaat.

 

cheers

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn die persoonlijke meningen die ik graag wil, liefst wel van mensen die een IPBOX 9000 of een Vantage 8000 hebben (of een andere receiver die kan wat ik wil)

 

Ik zou graag voor het einde van het jaar de box hebben, de vraag is of die Dreambox dan wel al leverbaar gaat zijn.

 

Momenteel heb ik een lichte voorkeur voor de Vantage 8000 maar ik heb nog geen sluitend antwoord gevonden of deze nu op een eenvoudige manier aan cardsharing kan doen en of ik tegelijk 3 kanalen kan decoderen (2 opnemen en 1 kijken), zelfde voor de IPBOX trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...