Ga naar inhoud


[DM7000] DiSEqC instellingen en uncommitted switch


pietpiet50

Aanbevolen berichten

Wie heeft de juiste instellingen om met een Dreambox 7000 (enigma1) een Spaun SUR420 WSG uncommitted switch en 2x DiSEqC 4x1 switch in te stellen. In welke mode moet de Spaun staan (1,2 of 3) en hoe zijn de instellingen in de dreambox. Er moeten totaal nu 8 lnb's geschakeld worden.

 

Zat al te kijken bij de 'afwijkende configuratie'; kom daar wel heel veel tegen wat ik logischer wijs kan invullen denk ik.

 

Heb ook al wat rond gezocht en kwam wat tegen over enigma2, maar dat zag er toch wat anders uit.

 

Wie heeft de instellingen voor mij?

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zie deze draad: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Main/223980/Number/1374379#Post1374379

waar je de instellingen voor een config met 5 LNB's kunt vinden, de resterende 3 kun je dan wel extrapoleren, denk ik.

 

Het gaat daar over een Spaun SUR211 Uncommited Switch, maar dat zal niet veel uitmaken, alleen misschien die schakelaar.

 

De schakelaar op mijn SUR211 staat in de positie "1st Uncommited Switch", de "bovenste" stand van het draaischakelaartje. Hoop dat je daar de stand voor jouw SUR420 uit kunt afleiden.

 

Succes, en laat nog even horen of 't werkt!

 

Johan

Wavefrontier T90, Echostar 808-2CI, Dreambox 7000S en DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...