Ga naar inhoud


[All] Dreamset 2.18


Rytec

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: iemand
Kvind " prutser' wel erg bot voor een mede hobbie-ist.


Misschien, maar ná het uitkomen van de DM800 is dit al de 3e update, en nog snappen ze het niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag willen dat we ophouden, om op een negatieve manier met elkaar om te gaan.

 

Ik heb het uiterste respect voor al die mensen die dit werk vrijwillig doen om, ons leden van dit forum, zoveel moois bieden.

Zijn er meerdere op hetzelfde gebied bezig, dan geeft ons (arme leken) zelfs de luxe om te kunnen "kiezen". Is dat niet mooi?

 

Voor de makers onderling is het mogelijk om van elkaar te leren en daar doen wij leden, weer ons voordeel mee. Wat klagen we nu????

Wees correct naar deze mensen en geef ze op opbouwende manier feedback.

 

Ik heb veel plezier van Dreamset. Met name de mogelijkheid om een download te kunnen maken uit de database van KingOfSat, inclusief de indeling omgezet in de favorietenlijst. Geweldig. Ook heeft hij keurig geantwoord op een vraag van mijn kant.

 

Van Henksat maakt ik veel gebruik voor mijn DM800. Met name de satellite.xml en het uploaden. Nu klopt het tenminste.

HenkSat, bedankt. Ga zo door.

 

Zo, dat ben ik kwijt. S.v.p. begin nu over deze mail nu weer geen discussie, maar ga gewoon terug naar het topic zelf.

 

Groet

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...