Ga naar inhoud


[All] Dreamset 2.18


Rytec

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe versie van Dreamset uitgekomen, versie 2.18 is hier te downloaden.

 

Wijzigingen :

Added: Write support for Enigma2 settings version 4.

Added: Check configuration reports the box settings version (only for enigma 2)

 

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Henksat

De nieuwe Dreamboxedit bedoel je? Ja die doet dat wel goed.

De nieuwe dreamboxedit die nog in beta is en niet te downloaden is op hun site? Ja, dat is nu echt wel een grote verbetering.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Deevie

De nieuwe dreamboxedit die nog in beta is en niet te downloaden is op hun site? Ja, dat is nu echt wel een grote verbetering.


Op het board waar de site van Dreamboxedit aanhangt loopt een logo-wedstrijdje voor een nieuw Dreamboxedit-logo.
Dit wedstrijdje eindigt morgen, waarna het winnende plaatje zal worden opgenomen in het progje, het progje zelf is inmiddels release ready dus dan zal ie snel vrij worden gegeven.

Maar een waarschuwing is hier denk ik wel op zijn plaats:

De nieuwe Dreamboxedit is helemaal klaar voor de DM800, de nieuwe satellites.xml én het nieuwe lamedb fomaat welke DMM onlangs heeft geïntroduceerd.
En in de laatste zit hem het probleem, de publieke images hebben de ondersteuning voor de nieuwe lamedb nog niet aan boord.
Dat is ook de oorzaak van de problemen met de test-settings van mij welke ik hier ook beschikbaar heb gesteld. Ik draai immers met een PLi beta welke de nieuwe lamedb wél ondersteund.
Meestal lost een extra scan de problemen wel op, dus werkbaar zal het wel zijn.
Echt optimaal is het pas als de images overweg kunnen met de nieuwe lamedb, en de PLi Jade Final, welke binnenkort gereleased zal worden, heeft deze ondersteuning.
Hoever de andere imagesmakers hiermee zijn durf ik niet te zeggen, ik durf wél te zeggen dat de Pli images, nu al, de 1e waren met de goede satellites.xml aan boord, of wij hiermee nog de enige zijn weet ik niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zodra hij opslaat dan verdwijnt system="0" modulation="1" />

Gebeurt dit ook als je "opslaan als Enigma 2 Ver 3 (lamedb)" of "opslaan als Enigma 2 Ver 4 (lamedb)" kiest?

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iemand
Kvind " prutser' wel erg bot voor een mede hobbie-ist.

Zijn bovenstaande bevindingen al gemeld aan de schijver van het programma ?

Onder HELP zie je z'n emailadres.

Dat Henksat de dreamset geheel afkraakt, dat is alleen omdat ie druk met de opendbedit bezig is, zie het als een soort jalouzie, misschien omdat dreamset net iest vlugger is met het uitbrengen van hun versie :D.
Hij zou idd even kunnen wachten met die opmerking totdat ie alle mogelijkheden van dreamset bekeken en uitgetest heeft.
Uiteindelijk werk ik ook wel eens met beide versies, de één heeft 'dit', de ander net weer 'dat'.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we nu a.u.b. gewoon bij het onderwerp blijven?

 

Al dat gekif hebben we niks aan, we moeten 'gelukkig nog steeds' blij zijn dat er mensen zijn die heel veel tijd er in willen stoppen om mooie, goed werkende lijsten te maken.

 

Henksat heeft een voorkeur voor Open-DBedit, dat mag toch?

 

Niks jalouzie.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...