Ga naar inhoud


Ziggo belooft sneller kabelinternet


Ome Merde

Aanbevolen berichten

Ziggo belooft sneller kabelinternet

Uitgegeven: 17 september 2008 12:30

Laatst gewijzigd: 17 september 2008 22:50

 

AMSTERDAM - Kabelbedrijf Ziggo gaat zijn klanten sneller internet aanbieden. Dat zegt Ziggo-woordvoerder Gradus Vos tegenover Webwereld.

 

Ziggo reageert hiermee op het nieuws van maandag toen concurrent UPC aankondigde zijn internetsnelheden te verhogen. UPC wil hiermee de strijd aan met het snelle glasvezelinternet, wat momenteel onder meer door KPN wordt ontwikkeld.

 

Het zal echter nog wel even duren voor de Ziggo-gebruikers iets merken van de opwaardering. Volgens Vos zullen de snelle abonnementen op zijn vroegst in het voorjaar van 2009 beschikbaar komen.

 

Verwacht wordt dat de snelheid van de verbinding tussen de 100 en 120 Mbps zal liggen.

 

bron : nu.nl

 

 

----

tja, was te verwachten. er zullen d'r meer volgens als je het mij vraagt.

 

 

 

merDe

 

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ziggo belooft zo veel. Laat ze nu eerst maar eens de huidige dienstverlening op orde hebben. Als er mensen anderhalve dag lang geen mail kunnen ophalen omdat er ergens een mailserver uit ligt dan getuigt dat niet van professionaliteit. Liever een stabiele internetverbinding dan een brakkige ("snelle") verbinding, lijkt me.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en weet je wat me allermeeste stoort ? Je kan je mail niet ophalen en op de statuspagina staat doodleuk dat er geen storingen zijn.

 

Storingen vind ik prima, maar dan moet het wel aangegeven staan en kun je er rekening mee houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...