Ga naar inhoud


Max. lengte hdmi


joep meloen

Aanbevolen berichten


Heb zelf ook met dit probleem zitten te worstelen. De genoemde HQ van 15M heb ik hier gehad maar niets anders dan ellende. 2 stuks besteld en beide gaven zoveel signaal verlies dat er op 1080i nog amper beeld kwam. Op 720P zat ik naar "alien" beeld te kijken, allemaal groene pixels in de alpha kleuren. Beide kabels vervangen voor 10M van een ander goedkoop merk, daarmee werd het wel iets beter maar die goedkope kabels zijn gewoon niet geschikt voor lange lengtes. Vorige week een profigold kabel gehaald van 10M a 150 euro en het probleem is opgelost. Strak beeld een geen pixels meer. Voor een iets goedkopere kabel kun je eens op google zoeken naar "belden hdmi". Zij bieden speciale kabels aan voor langere lengtes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik als vuistregel € 10 per meter. Kom je daaronder moet je veel mazzel hebben wil je uberhaupt beeld krijgen. Rond die prijsklasse lukt het bijna altijd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...