Ga naar inhoud


Verbeterde beeldkwaliteit van Publieke Zenders


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Toch waren ze op dat cencuur forum ietsje eerder met deze melding. De bitrate is namelijk verhoogd doordat de plek van tele2voetbal2/Man-x is vervallen op deze transponder. Om deze extra bandbreedte vrij te maken is in princype the plek van het etalagekanaal opgeofferd. Bovendien lag de bovengrens van de tele2voetbal2/Man-x plek op 3500 Kbit/sec, zodat dat en dat zagen we het afgelopen jaar al zeer ongeschikt was voor voetbal (bij pannetjes kreeg je mozaik publiek). Op de transponder is wel een Dolby Digital versie van Radio 4 bij gekomen. De rest van de vrijgekomen bitjes zijn in feite "teruggegeven" aan Nederland 1,2 en 3...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou kunnen, ik weet het niet.!

Ik heb alleen doorgekregen dat er geen bronvermelding bij het artikel staat, of klopt die info soms ook niet.?

Maar maakt mij ook niet uit.

 

Wat ik even wil weten of de bidrate momenteel nog steeds zo hoog is.

Dan kan ik even met mijn goedgekeurde CD decoders kijken of de beeld kwaliteit verbeterd is.

 

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee... de adder is allang geweest...

 

Spice Platinum weg, hiervoor Hustler in de plaats en XXX. Kanaal-Z (TVV) tot 23.45, Achtion Now naar Halmark, Halmark naar de plek van Spice, Etalage kanaal alleen overdag op nieuwe plek Action Now! Het Etalage kanaal overdag op Action Now!, Man-x vanaf 24.00 op plek Kanaal-Z (TVV). Tele2Voetbal2, op de plek waar voorheen RNN7 zat en wat nu EredevisieLive2 heet naar vrijgekomenplek van Etalagekanaal(!)

 

Door het wegvallen van Man-x/voormalig RNN7/Tele2Voetbal2 op de Nederland 1,2,3 transponder is er extra bitrate vrijgekomen voor Nederland 1,2 en 3.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...