Ga naar inhoud


lnb aansluiting waterdicht maken


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben van plan om mijn huidige lnb te gaan vervangen door een duo lnb. Op dit moment zijn de F-stekkers waterdicht gemaakt met vulcaniserende tape. Nu heb ik geen vulcaniserende tape meer om de nieuwe verbindingen af te plakken, dus wil ik krimpkous gaan gebruiken.

Wie kan mij vertellen of dit op lange termijn wind, water, weer en uv bestendig is?

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er gaat niets boven vulcaniserende tape.

Waarom koop je geen nieuw rolletje?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Neptunus
Als je de coax netjes verwerkt hoeft er helemaal niets te worden gedaan aan de f-connector.


Je moet er dan alleen wel rekening mee houden, dat door de capillaire werking er na een tijdje water zit in je kabel en aansluiting.

Voor een goede bescherming moet er in ieder geval een rubber mof omheen en voor de beste bescherming vulcaniserend tape!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Als je de coax netjes verwerkt hoeft er helemaal niets te worden gedaan aan de f-connector.



Precies doe ik al een jaar of 6 zo nooit problemen gewoon je coax netjes verwerken en de F connectors er goed op draaien.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je krimpkous gebruikt zoals de mijne dan heb je geen problemen.Is wel speciale die niet zo makkelijk verkrijgbaar is in de handel.Ze blijft nl soepel.Zie eens op mijn website voor een vb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...