Ga naar inhoud


[all]Rechtstreeks opnemen op de Popcorn Hour


limbo

Aanbevolen berichten

Helaas is mijn Linksys NSLU gestorven. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe NAS, maar ook eentje waar ik mijn dvd's op kan zetten welke fatsoenlijk worden weer gegeven met ondertiteling.

Ik heb zojuist vele artikelen doorgenomen over de Popcorn Hour, ook op sat4all (Ideale Media Streamer: de Popcorn Hour???) maar ik kan nog steeds niet beoordelen of dit is wat ik zoek.

Moet voldoen aan:

1. vanaf dreambox 7000(kamer)en dreambox 500(zolder)opnemen. (netwerk)

2. dvd's op schijf popcorn zetten welke via de tv met ondertiteling zijn af te spelen, of via netwerk.

3. Te benaderen vanaf de dreamboxen en eigenlijk heel mijn netwerk.

 

Groet,

Limbo

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat ge deze vraag beter stelt in het audio-video forum want daar zitten de popcorners cool

heb zelf ook een dreambox én popcorn, maar ik ben er nog niet in geslaagd om beiden met elkaar te laten communiceren ..... ik heb op de dreambox samba opgestart, mét alle juiste netwerkinstellingen - ik kan de dreambox vanuit elke pc op het netwerk benaderen, maar als ik dit vanuit de popcorn probeer dan krijg ik steeds de "no contents" foutmelding. Zou iets met toegangsrechten te maken hebben (geloof ik niet want ik maak verbinding met root & het juiste paswoord).

maar het zou moeten mogelijk zijn.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...