Ga naar inhoud


Hoe overschrijven kaart , onbekende "oude" eigenaar?


xamuh8100

Aanbevolen berichten


@ Xamuh8100

 

Bij het zoeken op Sat4all kwam ik iets gelijkaardigs tegen:

 

Je kan het op onderstaande link eens nalezen:

 

Tweedehands CDS smartcard, eigenaar onbekend

 

Succes! smile

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Xamuh

 

Je kunt een brief schrijven naar canaldigitaal, met de vraag of je die kaart over kunt laten schrijven op jou naam. Je legt gewoon uit dat je deze op de rommelmarkt gekocht hebt en het adres niet weet, waar de kaart op geregistreerd staat. Vaak lukt dat en krijg je dan een overschrijfformulier toegestuurd, waarin ze om jou gegevens vragen. Mij is het ook al een paar keer gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xamuh8100
Hi mensen,
kheb hier een zwarte seca2 kaart met slechts NL 1, 2, en 3 werkende , die ik graag op mijn naam wil registreren met settopbox-pakket ,echter de vorige eigenaar is niet bekend en niet te achterhalen..
(Vlooienmarkt spul) Hoe ga ik dit regelen?
advies graag.



Je kan hem gewoon op naam zetten, ik doe dit altijd d.m.v. overschrijvings formulier.

Bij huidige eigenaar niks invullen ( of streep er door ) en bij nieuwe eigenaar jou eigen gegevens.

Nu zullen sommige wel denken dat kan niet, maar ik heb zo al een kaart of 10 overgeschreven, en is dus geen enkel probleem. wink

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat verhaal gaat niet altijd op .ik kocht van een gast dik 1,5 jaar geleden een satontvanger met werkende kaart .toen deze stopte na maand .ben ik naar de fa ***censuur**** in eindhoven gegaan om deze kaart op mijn naam te laten zetten (ik had alle papieren van vorige eigenaar) deze belde voor mij naar cds .de kaart werd niet geactiveerd (zelfs mn paspoort laten zien en nog nooit bij cds iets gehad) Maar kreeg er geen abo op omdat vorige eigenaar niks had betaald en er een paar 100 euro openstond .ik heb hun nog geschreven en hun verteld dat ik daar toch niets aan kon doen en ik niet kon weten dat .hun antwoord kwam er opneer dat als ik gewoon een kaart bij een erkende zaak had gekocht ik nergens problemen mee had gehad .maw eigenschuld dikke bult .

 

overgens ook ik vind cds stelltje afzetters zeker gezien stijgingen afgelopen jaren van het settop pakket .daarom mijn laatste jaar ga wel iets alternatiefs doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

zo zie jij dat .komt dan op zelfde neer als jij een woning betrekt en je geen gas en electra krijgt omdat de vorige bewoner met de noorderzon is vertrokken .Das wel erg kort door de bocht .als iemand een schuld heeft dan moeten ze daar mischien zelfs via deurwaarder gaan werken .ik betaal gewoon .maar als ze zo door gaan niet lang meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...