Ga naar inhoud


Firmware 147p voor CT5000-HD


dunhans

Aanbevolen berichten

Er is nieuwe frmware beschikbaar voor de Clarke-Tech 5000 ontvangers. Geen problemen gehad met installatie, werkt prima.

Dit even ter info. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Heb de firmware 147p er in gezet maar kan nu geen gecodeerde

kanalen meer opnemen ook betalende.Niet gecodeerde kanalen doen het goed.Het is mij wel opgevallen dat ik nu tijdens het opnemen

regelmatig links boven in het lcd scherm een REC pictogram zie verschijnen.Is hier een oplossing voor? of moet ik de firmware verwijderen met downgrade stb.

 

Gr.Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb getracht de firmware 147p te verwijderen dat is gelukt

met het program downgrade, maar krijg de nieuwe firmware er niet meer in.De receiver staat in SET-UP dan moet ik de receiver uitzetten vervolgens met de rs232 kabel de niewe er inzetten.Ik doe dit middels de stb tool, die geeft dan aan "connect your receiver and turn it on" er gebeurt dan niets.Wat doe ik fout.

Graag een reactie .

 

Gr Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het duitse forum staat meer info over dit probleem. Je had gewoon de 138P of 143P terug kunnen zetten zonder te downgraden.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het opname probleem is verholpen in de nieuwste 149P firmware. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er gisteren 149p opgezet en werkt normaal,

alleen zou er volgens een italiaanse site (www.tv-streaming.org) ook T*ps mee te ontvangen zijn,(met de juiste .bin) maar dat is mij nog niet gelukt. Er staat nu ook een nieuwe dvbplug, ga het daar eens mee proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de optische geluidsuitgang is het volume nu ook regelbaar met de afstandsbediening van de CT, behalve als het een Dolby-surround uitzending is. Ook zijn in deze nieuwe 149P veel menu-vertaalfouten hersteld. (BV: Manueel scan = Handmatig scan) Opnemen gaat weer goed (werkte niet in de 147P) Helaas heb ik T*ps ook niet, omdat ik geen italiaans kan, kijk ik vaak op een duits forum. (clarketech.funfiles.cc) Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net in het bezit gekomen van de C-Tech HD 5000-C er zit van de fabriek firmware 1,26 in die goed werkt alleen ik vind de HD kanalen erg weinig. ik heb nu een duo 19,2/23,5 lnb en wil naar 4 lnb 19,2/23,5/28,/28,2/13,0. wat is 26,0E BADR 34 voor een sateliet ik krijg daar de zelfde kananel als 19,2.

ik weet alleen niet welke schotel ik er het beste bij kan kopen dus graag wat ideen of advies.een heel verhaal voor het begin.

Gr.Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...