Ga naar inhoud


[All] Dreamboxedit 3.0.0


Henksat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Kopernikus
Hi,

Weet iemand of er nog een nieuwe release/update komt van dreamboxedit want het is al terug een tijd stil ?


Waarom dan? Alles wat ie moet doen kan de laatste versie al.
We hadden nog wel wat ideetjes verder, maar de functionaliteit is goed te noemen, ik heb er geen problemen mee in ieder geval voor zover ik verstand heb van zenderlijsten. :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Kopernikus
Hi,

Weet iemand of er nog een nieuwe release/update komt van dreamboxedit want het is al terug een tijd stil ?


Waarom dan? Alles wat ie moet doen kan de laatste versie al.
We hadden nog wel wat ideetjes verder, maar de functionaliteit is goed te noemen, ik heb er geen problemen mee in ieder geval voor zover ik verstand heb van zenderlijsten. :D


Hi,

Wel ik vindt dreamboxedit heel goed, alleen mis ik bv. directe import/parsing van bv. KingOfsat en ook heb ik het probleem als ik bv. mijn zenderlijst gemaakt heb in enigma2.4 en deze dan omschakel naar enigma1 (voor mijn dm7020 en dm600) en "save as" in een andere map, op zich lijkt alles goed maar eenmaal verzonden naar de box krijg ik allemaal boektten met als naam "Geschiedenis", als ik hetzelfde doe met dreamset lukt het wel maar dan ben ik alle renames van de kanalen gemaakt onder dreamboxedit kwijt.

Greetz,

Kopernikus

Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...