Ga naar inhoud


[All] Dreamboxedit 3.0.0


Henksat

Aanbevolen berichten

Rob, er gaat iets fout en ik ben zéér benieuwd wat.

Want zoals jij het beschrijft moet het goed gaan.

 

Heb je wel autoreload enigma2 aan staan?

En als de lijst is geupload, dan duurt het een paar seconden alvorens het reload commando gegeven wordt, wacht je daar wel lang genoeg op en sluit je niet te snel DBedit af?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Rob Dingen

Hoi Henk

 

Ja ik heb autoreload aanstaan en sluit in principe DBE3 niet af.

Maar ik zou het eens opnieuw kunnen proberen.

In het begin heb ik eens jou lijst in Pli gedownload en opnieuw laten scannen en werkte eigenlijk alles.

Toen heb ik eens een update in pli gedaan en hij ververste alleen jou settings lijst en sindsdien krijg ik het maar niet meer aan de praat.

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke image heb je nu lopen? Mijn laatste lijsten werken alleen goed op de laatste nieuwe images, er is intern nogal wat veranderd aan de lijsten. De PLi Jade Final is een image waar de lijsten goed op moeten draaien.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FrankAdem
Als ik de lijst inlaadt in DreamBoxEdit, zijn sommige zenders Rood gemarkeerd. Wat betekent dit?


Die zijn gemarkeerd voor het kinderslot.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Henk,

 

Ik heb een vraagje aan jou, misschien staat het al op het forum, maar ik heb niets kunnen vinden of eroverheen gekeken.

Hetvolgende: Als jij over een tijdje een nieuwe zenderlijst hebt, kan ik die implementeren met de lijst die ik nu heb? Ik heb jou lijst van september aangepast met 3 extra bouquetten.

Kan ik die gegevens dan overnemen?

 

mvg

Anton Lamers

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Henksat ik heb het al over die SacoDx files gehad is het dan niet mogelijk dat jullie het programma aanpassen voor de nieuwe satcodx Files,zodat dit weer normaal werkt?Of is dit teveel werk.


Daar zijn we mee bezig, of liever gezegd daar gaan we mee bezig.
Dat probleem is namelijk bekend.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henksat,

 

misschien is het mijn probleem, maar als ik "save as" gebruik in een leeg mapje, dan slaat ie de satellite.xml niet op.

daarmee gaat ook wat mis met satellite.xml editen.

 

was dat al bekend of door anderen gemeld?

verder ben ik wel weer erg tevreden met al het goede werk van 't Team DBopenedit............ wink

 

chiao

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonski,

 

Ik ben de laatste dagen zelf druk met de lijsten geweest, alle lijsten in een andere map opgeslagen, maar alles werkt hier naar behoren.

 

Wat je kunt proberen:

Open regedit op je XP machine en verwijder alle sleutels onder HKEY_CURRENT_USER--SOFTWARE--LLAMAWARE--DREAMBOXEDIT

Hierna installeer je Dreamboxedit 3.0 een keer opnieuw.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...