Ga naar inhoud

[DM8000] Foto's van de DM8000HD DVD

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is al bekend of er bugs zijn ontdekt, anders kunnen ze em nou wel in de verkoop gooien

• Reacties 170
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ja..

nou ben ik best te spreken over mijn HVR-4000 + MP maar het is gewoon net niet zo relaxt als een dreambox laugh

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: KeesP
Is al bekend of er bugs zijn ontdekt, anders kunnen ze em nou wel in de verkoop gooien

Er zijn voldoende bugs in deze beta fase, maar zoals je weet, mag daarover niet buiten het VIP board gesproken worden. Deze informatie dient onder de uitverkorenen te blijven.

Groet, André

Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)

Geplaatst:

Ja weet ik wel, maar er zijn ook leden die hun zwager of andere familieleden of kennissen helpen en die kunnen dus wel wat vertellen

Geplaatst:

ik ben net wakker maar waar zit nu dat wifi gedeelte in de dm8000? Is dat de dikke grijze chip met twee draadjes eraan, of wat? Dit met ook op mogelijke upgrade naar wifi 300n ipv 54g

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

De belangrijkste bug op dit moment lijkt in de aansturing van de DVD speler te zitten. Wellicht nog wel meer maar dat weet ik even niet.

1. De DVD speler is een slimline Sata versie die middels een bijgeleverde (wel te zien op de foto's) converter op de interne USB ingang wordt aangesloten.

2. Als je een DVD laadt en tijdens het kijken de DVD vooruitspoeld kan deze onmogelijk weer terug in de normale afspeelsnelheid gebracht worden (hij blijft te snel lopen). Dit zal ongetwijfeld een kleine software matige aanpassing vergen.

Groeten,

GVW

Geplaatst:

Bedankt voor de info,de HD kanalen geven geen problemen meer?

Geplaatst:
Origineel bericht van: KeesP
Bedankt voor de info,de HD kanalen geven geen problemen meer?

Heb nog geen enkel bericht op het net kunnen vinden, dat de hd kanalen problemen met de DM8000 geven (in tegenstelling tot de DM800, want daarmee ben ik ook geconfronteerd geweest).

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

• 1 maand later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: MagicOnline op 23 november 2008
Een paar van de problemen tot nu toe.

*Probleme mit verschiedenen Sat-Konfigurationen Diseq, etc (problemen met verschillende satelliet configuraties Diseq, etc.)

*WLAN Netzwerkprobleme (WLAN werkt nog niet (goed) )

*Tonprobleme (Knacksen) beimUmschalten auf Sender mit AC3-Format (Krakend geluid als je zapt op kanalen met AC3 geluid)

*Spulen: insbesondere bei HD-Formaten (spoelen in opnames werkt nog niet goed vooral bij HD opnames)

*DVD-Player: Bedienung, Menüs, Probleme mit einigen Kauf-DVDs (zu schnelles Abspielen, DTS-Ton durchleiten etc.(retail DvD's spelen te snel af en er wordt geen DTS signaal doorgegeven)

*Implementieren einer LipSync-Funktion, subjektiv schlechter geworden (LipSync loopt niet synchroon, ze willen een LipSync functie)

*Festplatte: schaltet nach Timer-Aufnahme nicht ab (HDD schakeld na een timer opname niet uit)

*Einige HDServices werden nicht erkannt (Sommige HD services worden niet herkend)

*SatFinder: Geht noch immer nicht (Satfinder status werkt nog niet)

*Rotor-Setup: Geht noch immer nicht (rotor setup werkt nog niet)

*Zappen auf ORF: Box steht, nur ein Restart von Enigma hilft. (Zappen op ORF laat de box freezen alleen een enigma reboot helpt dan)

*enz enz...

Er zijn in dit topic enkele bevindingen geweest die relatief positief uitvielen voor de Dreambox 8000.

Nu is er een bijdrage met enkele bevindingen die relatief minder goed uitvallen voor de Dreambox 8000.

Wellicht dat degenen (anderen natuurlijk niet uitgesloten) die in eerdere bijdragen in dit topic
een relatief positief beeld inzake de Dreambox 8000 geschetst hebben hun licht kunnen laten schijnen
op de bevindingen zoals die op 23 november 2008 op het Sat4all board geplaatst zijn.

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

Inderdaad, dat zijn heel andere geluiden dan de geluiden die we hier de afgelopen tijd hebben gehoord. Ach, dan heeft het besloten board van DMM zijn werk toch redelijk gedaan.

ALs ik het lijstje zo zie, zijn het overigens wel zo ongeveer allemaal software issues, geen hardware zaken (behalve dan de behuizing, want in een andere draadje al besproken is...) dus op zich allemaal met een volgende (paar) image update(s) aan te pakken.

Ik mag wel hopen dat ze dat doen voor ze de doos in de markt zetten.

Geplaatst:

Doe dit topic ook maar op slot !

Daar alle andere gesloten zijn wordt er hier toch maar gelult!

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

ja, paardengek was op dreef met de 8000 topics, maar ik ben nu ook offtopic bezig, een slotje vind ik niet nodig, maar ja, ben dan geen moderator.

ik lees wel met alle plezier de 8000 draadjes, dus aan de mods,

laat dit draadje aub open.

Geplaatst:

Enkele foto's van de Dreambox 8000 HD DVD

50793.jpg

50794.jpg

50795.jpg

50796.jpg

50797.jpg

post-2143-1318260018,3378_thumb.jpg

post-2143-1318260018,4121_thumb.jpg

post-2143-1318260018,4952_thumb.jpg

post-2143-1318260018,5673_thumb.jpg

post-2143-1318260018,64_thumb.jpg

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.