Gast Nillfist Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Hallo, ik heb een Sex View (irdeto)kaartje gekocht maar nu weet ik niet welke cam ik moet gebruiken zodat ik toegang toegewezen krijg.., de activatie bedoel ik. Nu heb ik geen beeld en zit zeg maar te wachten op de update/actievatie van mijn kaartje. Is het mischien via 'common interface'? Mijn dreambox staat nu al enige uren op 'Mgcam 1.27' maar ik heb het gevoel dat ik verkeerd zit. Heeft iemand enig idee hoe ik het kaartje kan activeren? Alvast bedankt voor de aandacht.
digitaal kijker Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 pas eens uw snelheid aan van uw kaartlezer naar 6mhz Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
rolandb Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Zit je kaart er met de chip naar boven in?
Gast Nillfist Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Nee, de goudkontakten zitten naar onder...
boekkie Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Probeer eens CCcam 2.09 groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Tonskidutch Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: boekkie Probeer eens CCcam 2.09 pesies MGcam is een client, geen cardserver CCcam is server en client cheers Liberty Anette Askvik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen