Ga naar inhoud


nas mounten aan triple dragon


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik probeer een draadloze verbinding tot stand te brengen tussen m'n dragon en de server, om de laatste als PVR te kunnen gebruiken, via het menu in de ontvanger. Dat lukt dus niet, er wordt een "path" gevraagd en daar gaat het mis. Ik kan via VLC wel streamen, dus er is een IP adres. Iemand een script of een ander advies?

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het moet gewoon zo werken als je de juiste gegevens invult in je TD.

Ik heb het zelf hier op 2 Triples werken,

Wat zijn je instelingen?

Welke image gebruik je?

 

De path is de naam van de map waar je films op staan op je nas

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

De instellingen die je moet (kunt) in geven zijn :

 

Type : Windows(cifs) of Linux (wat je zelf gebruikt)

Sever name : Ip nr van je nas

Extern pad: de directory op je nas waar je op wilt nemen

Gebruikersnaam: de naam waarmee je inlogd op je nas.

Wachtwoord : WW van je nas

Domein : Is bij mij "Workgroup"

Gebruik nas voor pvr : ja

Configuration opslaan : bevestigen " nu"

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satlook, ik doe alles zoals wordt gevraagd in het menu. De server werkt met Linux (synology) geen WW, en is Domein hier hetzelfde als SSID? Het externe pad vindt ik wat verwarrend, meteen de map opgeven of directory/map? Image is van picmod

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook een harddisk in je Triple dargon zitten?

 

Ik heb eens geprobeerd om een nas aan de td te koppelen toen er geen hD in de TD zat, dat lukte mij niet ik weet niet waarom.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, 80Gb maar ik denk dat het zojuist is gelukt. Op de server moest ook wat worden aangepast, daarna jouw stappen uitgevoerd. Weet je waar ik kan controleren of het echt gelukt is? Met Bernyr misschien, de vrouw kijkt nu dus kan niet in het menu gaan klooien. In elk geval bedankt voor je hulp.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad gelukt Satlook, nogmaals bedankt.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...