Ga naar inhoud


software 1.4.214.096??


huisman6825

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Ja, maar Henk heeft volgens mij zeker al sinds half oktober zijn andere cam, dus als die nu nog werkt en de datum staat op minimaal 31-12-2008 dan is er in ieder geval een keywissel aangekomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Kijk eens op je kaart welke datum er bij jou staat, als die ook al op 31-12-2008 staat dan weet je in ieder geval of de keys aankomen


De kaart staat nu nog steeds op 30/11/08; dus de keywissel is nog niet aangekomen via de Z-CAS. Ik heb de Aston een uur erin gehad met de CD-card: ook nog geen wissel!! Ik ga direct via CD de card laten her-activeren. Ben benieuwd!!

Groet, Henk.

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een uur met de CD-card in de Z-CAS: geen her-activatie!

Daarna de slimme [teruggevallen] Aston erin: binnen 10 minuten her-activatie tot 31/12/08.

Dus de Z-CAS verwerkt geen her-activatie signaal maar decodeert uitstekend!

De Aston DualCam verwerkt het her-activatie signaal uitstekend, maar verrekt het om de opgenomen bestanden te decoderen. (bevriezingsverschijnselen crazy tijdens afspelen}

 

Groet, Henk

 

PS: [@Rob]: dus Powercam PRO ??? Knap aan de prijs; alleen update via Hotbird?!

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet even voorzichtig zijn met conclusies, want ik gebruik hem pas 6 dagen, maar: tot nu toe geen enkel probleem ondervonden.

(auto)decoderen gaat goed, zappen gaat vlot, geen gestotter (en gesnotter) na bezoek bibliotheek en na snel spoelen......kortom: ik ben een gelukkig mens (zolang het duurt)!

 

Nogmaals: even voorzichtig met conclusies: Inverta staat bekend om haar introverte karakter: zij spaart ellende op en plotseling......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vladimirke
Origineel bericht van: Invertist
Ik hoor het al: er zijn meer klanten voor een powercam PRO!


Hoe zit het met vastlopers als je deze cam in dienst hebt?
Ik wijd ze bij mijn Inverta volledig aan de Mediaguard module want als ik hem verwijder loopt ze niet vast.



Dit zou ik dan zeker eens melden aan tvvl/cd want sinds je een gecertificeerde ontvanger hebt en een gecertificeerde module (versta je mijn zever ;>)

PS. Even een vraagje. De mensen die nu last hebben van problemen met de laatste sw hebben die een land gekozen bij het terug instellen van de ontvanger? Ik heb namelijk geen land gekozen (waardoor de kanalen niet gerangschikt worden op tvvl/cd volgorde) en ik heb nog geen problemen vastgesteld.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine
PS. Even een vraagje. De mensen die nu last hebben van problemen met de laatste sw hebben die een land gekozen bij het terug instellen van de ontvanger? Ik heb namelijk geen land gekozen (waardoor de kanalen niet gerangschikt worden op tvvl/cd volgorde) en ik heb nog geen problemen vastgesteld.


Ja, ik koos Vlaanderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd om dit zonder de keuze vlaanderen te doen?

 

Het heeft er misschien niks mee te maken maar ik heb tot nu toe nog helemaal niks van problemen gehad zowel met versie 080 als 096.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even zitten dubben of ik het hier zou melden... (Ik ben zo gewend geraakt aan gekke problemen, dat ik meestal niet de moeite neem om er nog over te schrijven...)

 

Gisterenavond was de Inverta iets aan het opnemen. Op het moment dat de inlooptijd voor een tweede opname al begonnen was, druk ik nietsvermoedend op een ander kanaalnummer.

 

Met oudere software was ik gewend een zwart scherm te krijgen. daarna kon ik in de zenderlijst dan een kanaal kiezen dat wel beschikbaar is op een van de twee gebruikte transponders.

 

Met de .096 kreeg ik een melding dat er een opname conflict is. Keurig hoor. Met OK gaat de opname door; met EXIT krijg ik het gekozen kanaal, zegt ze.

Jammer alleen dat na die melding de boel meteen vast stond. Waar ik ook op druk: geen sjoege.

 

Na een reboot kom ik in exact dezelfde situatie terecht en weer kan ik niets doen.

 

Ik heb een nieuwe reboot gedaan en de boel in standby laten staan. Ben een boek gaan lezen whistle

 

Vanmorgen even op de schijf gekeken. De lengtes van de opnames zien er goed uit en er is ook automatisch gedecodeerd. En ook de opnames daarna hebben de goede lengte. Dat valt dan weer mee.

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine

Ik heb namelijk geen land gekozen (waardoor de kanalen niet gerangschikt worden op tvvl/cd volgorde) en ik heb nog geen problemen vastgesteld.

Dat kan wel kloppen: als je geen land kiest (of een ander land den Belgie en Nederland) wordt de LCN (die zorgt voor de fastscan) niet geactiveerd. Dat voorkomt een aantal problemen.

Het vervelende is wel dat soms na verloop van tijd toch weer LCN enabled wordt (dat zie je, omdat dan de gele fastscan knop weer aanwezig is), waarna er weer problemen optreden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mifi
Even zitten dubben of ik het hier zou melden... (Ik ben zo gewend geraakt aan gekke problemen, dat ik meestal niet de moeite neem om er nog over te schrijven...)

Gisterenavond was de Inverta iets aan het opnemen. Op het moment dat de inlooptijd voor een tweede opname al begonnen was, druk ik nietsvermoedend op een ander kanaalnummer.

Met oudere software was ik gewend een zwart scherm te krijgen. daarna kon ik in de zenderlijst dan een kanaal kiezen dat wel beschikbaar is op een van de twee gebruikte transponders.

Met de .096 kreeg ik een melding dat er een opname conflict is. Keurig hoor. Met OK gaat de opname door; met EXIT krijg ik het gekozen kanaal, zegt ze.
Jammer alleen dat na die melding de boel meteen vast stond. Waar ik ook op druk: geen sjoege.

Na een reboot kom ik in exact dezelfde situatie terecht en weer kan ik niets doen....

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik weet het, het is leedvermaak maar ook dat is vermaak.

Het is een heel vervelend probleem waar ik vrijwel dagelijks tegenaan loop: je laat Inverta achter (in stand-by) op een zender die niet tegelijkertijd kan worden vertoond met de zender die wordt opgenomen. Tijdens de opname aanzetten leidt tot dit probleem. Opname gaat idd goed, verder is ze even in coma.
Na reboot kan je vaak wel wat doen, als je heel snel bent (het duurt even voor de tijd weer ingelopen is, en zij door heeft dat ze had moeten opnemen: in die tijd kan je naar een ander kanaal zappen).

Ik kende het probleem al langer, maar ik ben sinds kort in staat het te reproduceren. FTA weet ervan, dus wie weet......?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...