Mic Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Er zijn inderdaad met bepaalde series problemen geweest, maar een niewe versie van de bootloader heeft deze opgelost. Ik ben heel tevreden met mijn 800. Ik heb er een van de 84 serie en heb er nog geen enkel probleem mee gehad, zelfs met de vorige bootloader die ik trouwens nog steeds gebruik.
Gast fuber Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 mijn tv is ok, mijn dreambox 7000 doet het perfect, dm 800 zeker niet tevreden
Gast sattaz Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Origineel bericht van: Satdorus Deze Tekst kwam ik tegen bij een leverancier> Wat moet ik hier dan van denken? Helaas mogen wij onze mening over de dreambox niet meer openbaar maken. Wel vinden wij dat wij u er op attent mogen maken dat de dreambox 800 nog niet werkt zoals u het van de dreambox gewoon bent. Het is voor ons niet te doen om steeds maar weer nieuwe ontvangers te leveren om de klant zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Uiteraard zullen wij bij problemen er alles aan doen om uw ontvanger mocht deze niet goed werken zo snel mogelijk gerepareerd te krijgen. Onze ervaring is dat tussen de door ons opgestuurde ontvanger en terugkomst een periode van 2-3 maanden schuil gaat. Indien u hiermee akkoord gaat kunt u wat ons betreft deze ontvanger bestellen. @Satdorus, De tekst die hier staat heb ik gezien in een advertentie van 17 september 2008. Omstreeks 11 september 2008 kwam de melding van Dream Multimedia dat ze de oorzaak en oplossing hadden (gevonden) voor (een groot aantal) problemen van de Dreambox 800 HD. Ik denk dat het opstellen van de bedoelde tekst is gebeurd zonder de wetenschap van de inmiddels gevonden oplossing van Dream Multimedia. Met vriendelijke groeten sattaz
maja Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Zijn de leveranties van de dm800 door Dream inmiddels weer hervat. En als dat al zo is zijn er dan nog klachten?
opie Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Hoi, Mijn 800s doet het, na de aanpassing, perfect! Niet alleen de HD zenders maar ook de andere zijn stukke beter dan mijn 7000s!Prachtig beeld en alles doet het ook prima. Ook het opnemen met een interne HDD gaat goed en wordt ook niet heet meer! gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Tygo Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 en geluid en beeld lopen gelijk? HD ofcoz...( denk het niet )
Simean Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Toch wel... Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Tygo Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 mooi...kan je me ook vertellen wat ik dan fout doe?! gemini 380............en alle anderen ook algeprobeert, maar op sommige HD zenders loopt het geluid niet syn met het beeld! en ik lees veel en lees dat vele met mij daar last van hebben. nieuwe drivers moeten er voor komen zeggen de kenners....? dus ja wie ben ik ...ik vindt het maar een WRAK bakkie! bvd voor de gouden Tip...
arie kanarie Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Origineel bericht van: maja Zijn de leveranties van de dm800 door Dream inmiddels weer hervat. En als dat al zo is zijn er dan nog klachten? Leveringen, zijn inmiddels weer hervat, naar ik begrepen heb, want diverse dealers hebben ze gewoon weer op de schappen. En van klachten, zoals die voorheen waren, zijn volgens mij geen meldingen meer aangetoond. Maar ik kan mij vergissen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Royke79 Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Naar mijn weten lopen beelen geluid niet gelijk op HDTV zenders. Dit zal DMM moeten oplossen en ligt niet aan de image makers.
metoo Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 funktioneerd prima hier ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Tonskidutch Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 njaaaa, een leverancier kan ook enkel op feedback van zijn klanten afgaan, als die niet zelf al het receivertje weet te voeden en bedienen. m.a.w. als de klanten er slecht mee omgaan heb je ook slechte ervaringen. er zijn ook winkels die enkel verkopen zonder te weten wat hun waar is/kan/levert/presteert er zijn altijd computergerelateerde problemen die naijlen bij nieuwe computers ik krijg nog steeds updates voor XP maar al met al Funktioneert de DM800pvr (ik heb in de titel "niet" eens weggehaald) goed? is dus net zoals ik reeds bovenaan schreef, feedback gebaseerd op ervaring van mensen; mensen zijn even zo zeer dus afhankelijk van hun eigen kennis. ik kan hem aanbevelen chiao Liberty Anette Askvik
Aanbevolen berichten